Varierende Hardstyle Bassdrum

Jow mensen ik ben net een uurtje thuis van een weekje ibizia en het eerste wat ik hoorde toen ik thuiskwam is dat mijn broertje op mijn computer zit te focken zo ook hier, zit ie mij hier een beetje voor schut te zetten met zijn achterlijke praatjes. Dit is niet de eerste keer ook nie godverdomme blijkt nu.
Sorry mensen, mijn excuses voor dit vreemde puberig gedoe. Ik weet wel dat ik da kutjong terug pak.
Houdoe.

Haha.

Hoe was ibiza? Dit jaar helaas niet gegaan volgend jaar wel weer denk ik.

Jow mensen ik ben net een uurtje thuis van een weekje ibizia en het eerste wat ik hoorde toen ik thuiskwam is dat mijn broertje op mijn computer zit te focken zo ook hier, zit ie mij hier een beetje voor schut te zetten met zijn achterlijke praatjes. Dit is niet de eerste keer ook nie godverdomme blijkt nu.
Sorry mensen, mijn excuses voor dit vreemde puberig gedoe. Ik weet wel dat ik da kutjong terug pak.
Houdoe.

lmao.gif

Wtf? :D
Met alle chinezen mr ni met dn deze.

Haha.

Hoe was ibiza? Dit jaar helaas niet gegaan volgend jaar wel weer denk ik.

Was goeie :okdan: We zaten in Playa d'en Bossa. De tijd vliegt voorbij, voor je het weet ben je weer terug in nl maar hier is het ook best goed weer..
En dan zijn er van die mensen die ondertussen als je weg bent grappig denken te zijn :frons:

Haha das antwaarpse klap.
Gulle hollanders versta da toch ni. :D

laten we inderdaad maar weer eens muziek gaan maken. :)

@joeyjoey
Je kick staat wat te hard en mis het mooie hoog van een staart.

Ik heb me nu even gefocused op het maken van een lead synth.
(melo van headhunterz, de rest van mij)

Wat vinden jullie?

Attachments

• dnx_synth_test_hhz-melo.mp3
    151 KB · Bekeken: 70
Niks mis mee, klinkt goed hier. :)

en nog een nieuw stukje track :) :dj:

Attachments

• dnx_believe.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 65
deniax: Klinkt lekker hoor! Het geheel voelt wel een beetje Early Hardstyle aan imo (met name je screech).
Je kicksound is lekker, maar hij knalt nog niet helemaal lekker uit de mix en zou misschien nog ietsje harder mogen.
Het geheel is wel lekker passend, al heb ik persoonlijk wel iets tegen de vocalen die je gebruikt (te oud, te veel gebruikt maarja ieder zijn ding :)).

Ik ben in mijn vakantie ook weer even bezig geweest.

Attachments

• Odistest14-3.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 66
Laatst gewijzigd:
Klinkt wel goed enkel nog een beetje droog. :)
Kan ook liggen aan de lead die er maar zachtjes op ligt..

En een beetje meer mid/high in je punch zou ook wel mogen.
Voor de rest een goeie sound!

Back