Varierende Hardstyle Bassdrum

So maar weer eens een previewtje van mij ;)

Trek is al af, maar die zien jullie vanzelf wel ergens verschijnen :)

Attachments

• WomanInBlackPreview.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 70
Met alle tips die jullie hebben gegeven, ben ik nu klaar met een track. Thanks voor alles, ben zelf erg trots op het eind resultaat!

Dat effect alleen is niet zo moeilijk hoor,

plaatje erin gooien, een solid layer ding erin gooien, het effect aanklikken en de mp3 die je ervoor wilt gebruiken en exporten. :D

Voor de rest weet ik niks van after effects af.

Kun je met dat after effects dan ook een youtube filmpje maken of doe je dat weer met iets anders?

DavidCentral

Dat is een heeeele dikke kick man :D !!

--

Wat vinden jullie hier van ? :)
Het is een klein stukje van een nieuwe track die bijna af is. :P

Attachments

• nieuwe track.mp3
    1 MB · Bekeken: 63
@TheBassPounderz
Klinkt goed man. Kick +1db mag hij nog wel hebben. Verder prima mix.

Netjes!

Trouwens, waar maak je zulk soort YT filmpjes mee dan?

Met die EQ erbij enzo?

Je kunt die after effects templates googlen en downloaden voor verschillende effecten. Er zijn er een hoop gratis.

Zoek eens op: "after effects template spectrum"

Dan krijg je een hoop voobeelden. Zie iets moois, download de bestanden en lekker knutselen.
Klein puntje is wel dat je vaak trapcode plugins nodig hebt voor bepaalde effecten.

Audio bewerken in Cubase is niet heel anders dan video bewerken in Aftereffects en plugins tweaken dus daar kom je wel uit.

----

Los daarvan, komt op een lekker niveau'tje zo als deniax een beetje de hoogte van de lat bepaalt ;)

@NessPj. laatste keer is echt een vooruitgang!! Ik weet nog dat je op een zeker moment klaagde over de kwaliteit van feedback. Los van wat mensen zeggen moet je het toch echt zelf doen en dan is dit toch zeker mooi resultaat.

Laatst gewijzigd:
Back