Varierende Hardstyle Bassdrum

@ TBP:
Melodie is misschien een tikkeltje eentonig net als wat andere zeggen...maar ik vind het sfeertje wel lekker. :)
Die hoge noot van je kick moet eigenlijk wat anders resoneren (mag iets meer laag hebben).

Los van wat mensen zeggen moet je het toch echt zelf doen en dan is dit toch zeker mooi resultaat.

Je moet het inderdaad zelf doen, daar heb je gelijk in. Dank voor je comment btw. :)

Nog maar even een snip met iets andere lead/mix om het weekend in te luiden. :okdan:

Attachments

• Malukahstyle14-12.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 63
@Ness

in et begin klinkt je lead lekker warm etc, maar zodra je die cutoff opendraait valt alle dynamiek weg en klinkt je lead schel..

Volgens mij heb je de resonance ook iets te ver open staan en clipt het geheel als de kick erbij komt.

Dit topic gaat over kicks, dus ja lijkt me wel dat ie zelf gemaakt is :D Goed bezig BP !!

http://soundcloud.com/dj-marauder-1/soundmachine

Van de week is een hardstyle trackje gemaakt.
Moet zeggen dat ik de laatste jaren eigenlijk weinig hardstyle geluisterd heb dus het klinkt misschien wat "oldschool" maar daar hou ik zelf wel van ;)

@tijnv: Ik vind de mid intro lekker. middenstuk vind ik wat minder. Het heeft iedereen een wat oudere sound maar dat vind ik niet erg. Aantal geluiden mogen nog wel wat netter uitgewerkt worden, ondere andere de whitenoise in de mid intro.

Goed bezig guys! zitten echt talentjes hier op het forum!
Ik ben nieuw hier op het forum en produceer nu zo'n 1,5 - 2 jaar. produceer nu nog met Fl studio en zo af en toe cubase . De imac gaat er aan komen en mijn nieuwe Daw word Logic dus. Hier een snippet van mij:

Attachments

• demondemon.mp3
    1 MB · Bekeken: 74
Goed bezig guys! zitten echt talentjes hier op het forum!
Ik ben nieuw hier op het forum en produceer nu zo'n 1,5 - 2 jaar. produceer nu nog met Fl studio en zo af en toe cubase . De imac gaat er aan komen en mijn nieuwe Daw word Logic dus. Hier een snippet van mij:

Gaat ineens hard vooruit in dit topic :D Kick eventjes mono zetten, voor de rest klinkt het goed!

Gaat ineens hard vooruit in dit topic :D Kick eventjes mono zetten, voor de rest klinkt het goed!

Thanks voor de snelle replys. Al heb ik 1 vraagje wat is het verschil tussen stereo en mono. En waarom moet ik de kick in mono zetten?

Thanks!8)

@Dutchiedutch: Ik ben het eens met homeboy. Te veel reverb en ik vind de reverb die je hebt gebruikt ook niet zo mooi.

@Dutchiedutch: Ik ben het eens met homeboy. Te veel reverb en ik vind de reverb die je hebt gebruikt ook niet zo mooi.
Aan de decay van de verb heb ik al wat aan gedaan. De reverb die ik heb gebruikt is Artsacoustic reverb misschien een andere kiezen maar dit is natuurlijk ook smaak.

So maar weer eens een previewtje van mij ;)

Trek is al af, maar die zien jullie vanzelf wel ergens verschijnen :)

Dikke track! Perfect voor een label als TILLT!! :okdan:

Back