Varierende Hardstyle Bassdrum

Haha volgens mij heeft die silverbullet wat homo-trekjes :D

Ah jij ook dan? :D
Om dan toch ontopic te blijven. Dan kan je hem er mss varierend in kicken. :D

Lees ff paar posts terug jonge, hebben ze toch gelijk over die belgen :P
Morgen weer update, niks aan gedaan vandaag..

Haha volgens mij heeft die silverbullet wat homo-trekjes :D

patat-friet.jpg

:engel:

Haha ja heb moeite om jullie hollanders soms te volgen. :D

Hmm zo lekker als bij ons hebbe ze die niet he Bartje. ;) (dan spreek ik dus over die frieten voor de duidelijkheid)

Vandeputte aan elkaar :D
Goed ontopic: Waar blijven die kicks?

Goed bezig homeboy. Gaat zeker de goede kant op die kick. De lead en melo vind ik alleen niet zo.

Haha thnx guys, straks maar weer eens beginnen aan en nieuwe track.. Hoe klinkt de kick bij een hogere pitch trouwens? Denk dat ik hem daar nog iets omhoog moet schroeven qua volume niet ?

Hey, heb een nieuwe kick gemaakt en de melodie van Discorecord er onder gegooid, wat vinden jullie ervan? Kick ligt niet het hele nummer precies op de beat, want hier had ik geen tijd voor.

Nog tips? ^^

http://soundcloud.com/perrri/discorecord-kick-test

@Perri,

Wat een heerlijke melodie is dat toch! Die synth mag er ook wezen. Misschien iets meer laten evolueren over tijd.

Die kick ligt gewoon niet zo lekker in de mix. De hogere pitchen lijkt het wel alsof de tail iets achter gaat lopen. Sowieso moet je de boel wat meer in elkaar laten smelten. Ook even het laag uit je attack halen.

___

Zelf ben ik dus ook bezig met een nieuwe kick, deze in een wat ouder mix leggen is ook heel vreemd.

In de snip hieronder een intro dat ik al eerder heb laten horen. Nu met de orginele kickFX - dan de nieuwe kick en vervolgens weer de originele (korte) kick na de break. Hij lijkt daar wel te versnellen ;) omdat die kick wat korter is.

Wat vinden jullie van de nieuwe, donkerdere kick? Drive moet nog aan gewerkt worden, punch is misschien iets te lang. Hij is sowieso wat minder noisy dan het origineel. Maar dat was het doel wel maar misschien in deze mix wat minder lekker.

P.s. overigens nog niets over de speakers geluisterd, vriendin ligt te pitten op de bank, dus alles met headphones.

Attachments

• CA - new kick vs old.mp3
    4,3 MB · Bekeken: 99
Back