Varierende Hardstyle Bassdrum

tnx voor de comments. :halleluja
Heb de kick aangepast. Beter zo ? :eureka:

Attachments

• kick_deniax_nov_2.mp3
    501,6 KB · Bekeken: 81
@ Deniax: ik vind de kick heel erg goed! De punch is ook lekker helder en de tail komt in het laag erg goed door! Erg gaaf om te zien hoe iedereen vooruit gaat ook, heb zelf al een tijdje niet gepost.

Hoe klinkt deze kick i.c.m. de lead? Ik heb twee voorbeeldjes geplaatst.

Attachments

• tryout synthforum2.mp3
    405,3 KB · Bekeken: 84
  • tryout synthforum.mp3
    378,5 KB · Bekeken: 85
Klinkt gwn goed deniax. :)

En dime.. Je kick is erg goed alleen het pitchen klinkt niet.
Mss ga je wat te hoog en te laag. Of ligt het gwn aan de manier van pitchen. ;)

Hoewel hardstyle niet echt mijn ding is, toch respect hoe jullie elkaar helpen en de positive vibe behouden.:okdan: wilde ik ff kwijt :luv:

Hoewel hardstyle niet echt mijn ding is, toch respect hoe jullie elkaar helpen en de positive vibe behouden.:okdan: wilde ik ff kwijt :luv:

Eindelijk iemand die eens positief kan praten over dit topic!
Respect dude!! :okdan:

@Deniax
Hij heeft meer 'presence' zo. Klinkt top!

Waarschijnlijk tweak je hem toch nog helemaal bij de afmix. Maar hier kun je de track prima omheen mixen. Ben erg benieuwd wat er komen gaat!

@Dime73
Ja wat jouw vraag allemaal niet teweeg heeft gebracht hier ;)

Je kicks zijn nog wat kort, het laag mag iets prominenter. Echter die pitches zijn volgens mij niet verkeerd qua toon alleen is de klank zeker in de lage pitch niet zo mooi. Het klinkt ook een beetje gelimit, dat de wave dus echt afgevlakt is aan de boven en onderkant. Ik kan je die tutorial van Frontliner echt aanraden. Geeft je zeker inzicht in waar je op moet letten.

@Raphie
top!

@Deniax,

Dopeee man! Ik zou alleen dat (Vocal?) shotje vervangen door iets anders. Kick klinkt hier op me oortjes heerlijk.

PS: Gaan er nog mensen naar Qlimax aankomende zaterdag?

Helaas dit jaar niet aanwezig. Had er best wel zin in. Zeker nu B-front er staat!

Aan iedereen die er wel heen gaat veel plezier!

pfffff...284 pagina's hardstyle drum....hoe moeilijk kan het zijn...volgens mij is het maken van een mooie ronde basskick lastiger........

Back