Varierende Hardstyle Bassdrum

Ja qua distortion en EQ wel maar deze heb ik pas beginnen editten helemaal op het einde.
Is ook maar 1 909 sample (uit drumazon). :)

Grapjas! Zelf gemaakt jongeuh.
Ik gooi de .cpr zo in je face. :D

Wel om je te bewijzen mr. TheBestWeeterz dat ik wel kicks kan bouwen, en geen samples gebruik, ga ik speciaal voor jou een nieuwe maken. :D
Post wel een stukje 1 van de dagen/weken, hangt er vanaf want ik moet nog werken ook.

Leuk voor je, ik ken die track zelfs niet.
En geloof mij als ik zeg dt die kick die jij post mooier klinkt als de mijne en dus niet hetzelfde.

@ Aftersho-q

Kom op man ze zijn identiek, je kan m zelf dan nog wel een beetje aangepast hebben (weinig iig) maar t is en blijft een geripte kick. Al ken je die track niet (is niet de originele want de kick in die track is dezelfde geripte kicks als die van jou en mij).

Wat is de originele track dan? Want Ik zou niet weten waar een kick te rippen.
Als ik wat setjes luister, hoor ik geen enkele track waar nog kicks te rippen zijn. En zeker niet van de lengte dat de mijne is.
Ik blijf erbij kerel, je mag echt zeggen wat je wil, die kick is hier thuis in MIJN studio gemaakt.

Ik zou zelfs bijna de projectfile posten dat ik eindelijk deze discussie kan beeindigen!

@ Aftersho-q

De kick is van blacklite :D
Ik heb hem er al op aangesproken.
je kan serieus zeggen wat je wilt maar het is en blijft niet jou kick.
ik heb er zo'n hekel aan als iemand met andermans kick aan de haal gaat.

Volgens mij maakt Aftersho-Q toch echt alles zelf TheBassPounderz, serieus. Ik ben bij hem in de studio geweest en heb het mogen aanschouwen.

Nou ben ik verre van hardstyle-kenner, maar vind de kicks ook niet hetzelfde, wel een heel eind hetzelfde. Maar welke kick lijkt nou niet op een andere?

Waarom zou je een kick gaan rippen ? Als ik goed luister naar het gene wat er gepost is dan hoor ik ook wel verschil tussen beide kicks.. En dan nog, er zijn meerdere wegen naar rome. Ga mij nu niet vertellen dat alle grote artiesten alleen maar geripte samples gebruiken.?! (en ja ik ken het verhaal al)

Ga kicks maken ipv elkaar lopen te beschuldigen, het welles nietus spelletje heb je al gehad op de basis school..

:kont:

Wat Homeboy zegt. Meer produceren ipv beschuldigen. Wees liev voor elkaar :luv:

Ik heb vanavond weer nieuwe intro gemaakt met kick waar ik eindelijk nu tevreden over ben :kroon:

n-joy!:dj:
http://soundcloud.com/deniax-music/deniax-mechanica

Kinders..

Als hij zegt dat die hem zelf gemaakt heeft, dan moet je dat maar accepteren.
Stel dat het WEL een sample is, dan houdt die zichzelf voor de gek.

Ach... als je hem zelf gemaakt hebt... zie het dan maar als een compliment ^^

Het zou vreemd zijn dat als iedereen probeert hetzelfde te bereiken, dingen niet hetzelfde beginnen te klinken.

Genoeg gezeverd. :)

@Deniax: Klinkt goed man! Zeer netjes gedaan!!

@ Deniax

Je speelt te veel met de kick, dat zou bijvoorbeeld live of op de ipod niet fijn zijn om naar te luisteren.
En sommige kickloze stukken bijv @ 0:15 duren net te lang om er tempo en drive in te houden.

Is puur mijn mening :+) Klinkt voor de rest super gast

Back