Varierende Hardstyle Bassdrum

wij hebben het zelfde midikeyboard:D

mijn katten hebben ook zoiets van so what?!
ze raken eraan gewend denk ik, aan het begin hadden ze zoiets van what the hek zijn al die dereuen en piepjes ,nu liggen ze gewoon op schoot terwijl ik snerpende leads aan het distorten ben :dubbel:

mijn katten hebben ook zoiets van so what?!
ze raken eraan gewend denk ik, aan het begin hadden ze zoiets van what the hek zijn al die dereuen en piepjes ,nu liggen ze gewoon op schoot terwijl ik snerpende leads aan het distorten ben :dubbel:

Hehe, hier ook. Alleen toen ik gisteren TOA remix van raging in the dancehall opzette keek ie wel op, maar dat had waarschijnlijk meer het het volume te maken :D

=^x^= "moet dat nou zo hard ;{ ?"

haha ja joh leuk man die reacties van de beestjes soms

ik heb 1 van mn katten eens opgenomen omdat ze de hele dag verbaal aan het zeuren was:stupid

dit heb ik even later achter elkaar gezet ,klein beetje distortion en reverb en dat een uurtje of 2 laten afspelen,ik was die uren gezellig bij mn ouders eten.
volgens mij heeft ze het wel begrepen want ze zeurt nooit meer zoals toen:D

en nee dit is geen dierenmishandeling!!

Attachments

• poes pesten.mp3
    302,6 KB · Bekeken: 132
hahaha.
Ok die van mij is geen kat, maar wel een nieuwe screech, check:
https://soundcloud.com/deniax-music/screechy-screechy-2

zeer dik deniax!
lekker filterwerk op je screetch sound,kick is ook zeer netjes
eigenlijk alles wat ik van jouw kant hoor is wel meesterwerk.

doe je goed

keep on going!

Thanks man!

haha ja joh leuk man die reacties van de beestjes soms

ik heb 1 van mn katten eens opgenomen omdat ze de hele dag verbaal aan het zeuren was:stupid

dit heb ik even later achter elkaar gezet ,klein beetje distortion en reverb en dat een uurtje of 2 laten afspelen,ik was die uren gezellig bij mn ouders eten.
volgens mij heeft ze het wel begrepen want ze zeurt nooit meer zoals toen:D

en nee dit is geen dierenmishandeling!!
Whaha vet :okdan:

sorry offtopic maar ik kon het niet laten..:D
beetje inspiratie van het poesjes verhaal.
de kick is niet hardstyle maar aangezien we het hier over het poezen verhaal hadden leek hij me hier wel gepast:dubbel:

Attachments

• pussy motherfunker.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 116
@D-Joriz- :okdan: nice!

Sommige edits zijn stiekem best wel vet. Zou je op een early party nog best wel eens goed mee weg kunnen komen!

--
Ik had even wat op soudcloud gezet maar ben ook wel benieuwd naar jullie mening/tips voor dit stukje. Er komt nog een voice over vocal in. Dit is de tweede break en climax van een track waar ik mee bezig ben.

https://soundcloud.com/conqreet-approach/project-on-the-verge-sneak

frisse intro phye
je kick klinkt ook goed,ik ben zelf meer van de raw style ,maar dit is goed aan te horen

klinkt weer lekker allemaal :P

ik heb ook een kick gemaakt (in FL)
benieuwd naar jullie tips / reacties .

trouwens , wat ik me nou afvraag , hoelang zijn jullie nou gemiddeld met een kick bezig , tot je tevreden ben ?
headhunterz heeft weleens in een tutorial gezegd 3 weken hiermee bezig te zijn .

heeeeel veel tijd dus .
maar vind zijn kicks dan ook echt wel :halleluja

ik ben gemiddeld een dag a 2 dagen bezig met een kick , als ik dan nog verder gaat word die meestal niet echt beter naar mijn mening.

benieuwd naar jullie ervaringen

gr.

okdan

Attachments

• testje.mp3
    501,6 KB · Bekeken: 124
Ben nu een paar maanden bezig om mijn hardstyle kick in orde te krijgen.
Het pitchen gaat nu redelijk goed alleen ik mis heel veel laag in mijn kick terwijl mijn frequenties wel goed moeten zitten.

Hebben jullie tips om hem meer kracht te geven in het lage gedeelte? :mega:

Attachments

• A-pocalyps - Believe new kick.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 151
Geinig om hier weer eens te kijken, plaatste hier vroeger wel eens berichtjes. :)
Tegenwoordig ben ik actief in "Prefix & Density".

Dtroxx:
Kracht in het laag geven is opzich niet heel moeilijk, maar het correcte laag gebruiken wel.
In principe lekkker eqen en bij het laag boosten.
Waves RBass vind ik af en toe wel een prettige plugin om dat laag te boosten wat ik net zoek.

Bij de <10-20 hz een piek omlaag gooien waardoor je net wat ruimte creerd voor het laag.
Wel even lange scope erbij of recorden.
Dan even kijken of het nodig is om te compressen.

sorry offtopic maar ik kon het niet laten..:D
beetje inspiratie van het poesjes verhaal.
de kick is niet hardstyle maar aangezien we het hier over het poezen verhaal hadden leek hij me hier wel gepast:dubbel:

Leuk stukje ouwe :verkoght:

PS: Keertje een bakkie doen voor de HS kickz?
Je bent altijd welkom!

Leuk stukje ouwe :verkoght:

PS: Keertje een bakkie doen voor de HS kickz?
Je bent altijd welkom!

klinkt goed!
ik heb geen Hardstyle hero hoor.. ik bak er niks van dus jij mag het mij gaan leren:D
ik hoorde geloof ik iets van je op (facebook?) een hardstyle kick in je studio
klonk goed:okdan:

maar weer een kick gemaakt.

beniewd naar tips/reacties

Attachments

• testing.mp3
    297,1 KB · Bekeken: 119
wat is het hier stil,........te stil :)

weer een kick ,.... melodie is niet van mij

Attachments

• EEN TESTJE.mp3
    802 KB · Bekeken: 156
@okdan

Let beetje op je mixdown. Nu klinkt het allemaal veels te compressed/limited. Ik zou je kick ook minder stereo maken in je 1e voorbeeld.

Hier mijn nieuwe kick: :kroon:
https://soundcloud.com/deniax-music/mascaree

Back