Macbeth M5 @ Marktplaats..

klinkt goed, maar eh, het eerstvolgende filmpje op youtube was een cwejman met tr909. ook niet verkeerd.
ik zou ze best allebei willen hebben.

wat heb je nog nodig om de m5 aan te sturen met een (midi?) toetsenbird. ik zag in het filmpje een kenton of zo op de m5 staan.

Origineel geplaatst door Leo
klinkt goed, maar eh, het eerstvolgende filmpje op youtube was een cwejman met tr909. ook niet verkeerd.
ik zou ze best allebei willen hebben.

wat heb je nog nodig om de m5 aan te sturen met een (midi?) toetsenbird. ik zag in het filmpje een kenton of zo op de m5 staan.

Ik gebruik zelf een kenton Pro 2000 en dat gaat perfect. Zeker ook omdat je met de auxes leuke dingen kunt doen; filters en individuele oscillators beinvloeden e.d.

Afgelopen weekend gebruikte ik een TB-303 om hem aan te sturen en dat ging ook lekker :)

Geen gekke prijs als je ziet dat een nieuwe op 4500 euro komt. De laatste versie heeft wel wat verbeteringen ten opzichte van deze maar dat die het prijsverschil rechtvaardigen lijkt me sterk. Ben helaas een beetje blut.

Origineel geplaatst door mono-poly
Die gast wil natuurlijk een mos-lab kopen ;)

nee,ik denk dat die liever enkel vintage wil..

owww, nog eens goed gekeken, die moslab is hardware. op de voorpagina staat meestal software dus ik dacht dat het een vst synth was.
ik he net wat anders gekocht, anders wist ik het wel (of niet), maar ja, je kan je geld maar 1 keer uitgeven hè.
(het is trouwens gelukt dennis met de s6, heb nog even gevraagd of hij echt niet direct wil versturen - meneer van daele wacht op antwoord.)

Origineel geplaatst door mono-poly
Die gast wil natuurlijk een mos-lab kopen ;)

Ik denk juist dat zo'n MOS-LAB systeempje een fantastische aanvulling zal zijn op een M5 :eureka:

Origineel geplaatst door Leo
owww, nog eens goed gekeken, die moslab is hardware. op de voorpagina staat meestal software dus ik dacht dat het een vst synth was.

Nee het is hardware,maar wie weet met een vst sound,oeps!..:bekdicht:

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik denk juist dat zo'n MOS-LAB systeempje een fantastische aanvulling zal zijn op een M5 :eureka:

JUIST DAS DE SPIRIT
MEER MEER
:D

MC BETH EN DAN SOON NIEUW SYSTEEMPIE ERBY
MMM...JAARTJE OFTWEE THAILAND KAN OOK ...KEUZES
:engel: :dubbel: - JONGENS KOMNE JULLIE NOG WELS BUITEN ...TIS PRACHTIG HERFST WEER !
:z :halleluja ...

Origineel geplaatst door R-ond
JONGENS KOMNE JULLIE NOG WELS BUITEN ...TIS PRACHTIG HERFST WEER !
:z :halleluja ...

Te weinig, daarom mag de M5 ook weg :)

Origineel geplaatst door Wiseguy
Te weinig, daarom mag de M5 ook weg :)

Ik weet dat mensen soms rare dingen doen als de blaadjes vallen, maar dit...:stupid

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik weet dat mensen soms rare dingen doen als de blaadjes vallen, maar dit...:stupid

Hij is nog niet weg......en ik ben van het type veranderlijk :D

Het is beter hem weg te doen als je twijfelt,als em maar pas weg te doen als je er zeker van bent dat je em weg wil,...waarom?

Omdat als je twijfelt om iets weg te doen betekend het dat in het onderbewuste dat die weg moet,anders komt twijfel zelfs niet ter sprake.(en vroeg of laat wil je em weg,als het zelfs maar is om iets mooiers te kopen)

Dus bij de minste twijfel = meteen te koop zetten.

Wel een gave en indrukwekkende bak is die M5, hoor.. :P

Vraag me een beeetje af of ik er geduld genoeg voor zou hebben, maar goed..

hetweer ...veranderd net as de klok ook steeds ....
kunje niet vamn op aan ,..gelukkig wel van je zelf
rots in de branding
de m5 dan he ...!!
oehhhhhhhhask toch men 13e maand voor de komende 13 jaar kreeg in 1 keer
8o)

Back