Noiz'R'us

Origineel geplaatst door krz
Dat zijn de engste.. de mensen die gestopt zijn... :peukie:

Klopt. Hoewel mensen bij mij binnen wel mogen blowen, zo relaxed ben ik dan ook wel weer. En ik ken ook mensen die voor een geeltje per dag blowen en geen blowersmentaliteit hebben.

Origineel geplaatst door krz
Dat zijn de engste.. de mensen die gestopt zijn... :peukie:

ja wat een gelul altijd ......
blowers over 1 kam scheren ..pffff ;)

en als ik weer wil experimeteren dan word het toch DMT !!

:duivels:

jammer

jammer

jammer................dat het als het om TEknO gaat altijd meteen die dope aan het woord moet komen

k kom vrijdag wel ff kijken !! vet

fkes vur den boxkes

waar komt die noiz'r'us eigenlijk vandaan.....

vette poster trouwens...................

zaterdag ook iemand nog naar jamex n IFP geweest in heeze??

waz erg koud!!

lata

Re: jammer

Origineel geplaatst door penik-ettek-now
jammer................dat het als het om TEknO gaat altijd meteen die dope aan het woord moet komen

zeker nooit in het buitenland geweest ?
das pas jammer >:|

maar ik moet toegeven die flyer is best cool !!!

Re: helemaal niet jammer...

Re: helemaal niet jammer...

Origineel geplaatst door penik-ettek-now

waar komt die noiz'r'us eigenlijk vandaan.....

Hardkoor Eindhoven met een vleugje Rotterdam...:)

Voor in 't cafe zal wat meer alternatief worden gedraaid dan de vorige keer (de vorige keer was de elektronische muziek niet zo goed bevallen bij de oudere stamgasten die lekker aan het zeiken en irritanta aan het doen waren).

Achter zullen we beginnen met elektronix/electro -> dan d&B achtig -> om vervolgens ons robke de toko met (harde en snelle) tekno leeg te laten jagen.

Owja, 't zijn niet de standaard bakkerij speakers waar het geluid uit komen zal :D :D :D dus neem je oordopjes mee als je niet tegen herrie kan :P

Wie weet kom ik nog wel ff kijken. Volgens mij is de laatste keer dat ik noize-r-us heb gezien op teknival frankrijk twee jaar geleden of zo. (op dat vliegveld). Toen stonden jullie toch naast AA? Of ben ik nu heel erg in de war aan het zijn?

Klopt als een zwerende vinger...
Onze set stond ernaast maar de deejays wisselden onderling tussen de sets. Onze set was toen meer bedoeld om wat experimentelere muziek ten gehore te brengen.

Bikkel: het beuken begint rond... 01:00u / 02:00u met drill&bass/tekno van Sammie en daarna gaat het wel los! (Rob kennende)

er zijn mensen die veel blowen en workaholic zijn en mensen die niet blowen en geen reet uitvoeren.
en wanneer doe je eigenlijk iets.
voor sommige mensen is muziek maken ook niks uitvoeren, en niet concreet?

:confused:
cheers,
social

er wordt op het fesstje in de bakkerij dus gewoon rustig opgebouwd van electro tot hefiger zodat het den gehele avond aantrekkelijk blijft.

en wat boeien die stamgasten nou?

:eureka:

Origineel geplaatst door Social Narcotic
er zijn mensen die veel blowen en workaholic zijn en mensen die niet blowen en geen reet uitvoeren.
en wanneer doe je eigenlijk iets.
voor sommige mensen is muziek maken ook niks uitvoeren, en niet concreet?

:confused:
cheers,
social

Johhny The SelfQuoter Sayz:

Klopt. Hoewel mensen bij mij binnen wel mogen blowen, zo relaxed ben ik dan ook wel weer. En ik ken ook mensen die voor een geeltje per dag blowen en geen blowersmentaliteit hebben.

Het gaat er gewoon om dat ik bij bepaalde blowende mensen (blowen ze omdat ze zo zijn of zijn ze zo omdat ze blowen? kip of ei?) veel verhalen hoor, en er weinig van terecht komt.

Iemand met een blowers mentaliteit ZEGT dat ie binnenkort muziek gaat maken, iemand die dat niet heeft GAAT muziek maken.

Ik trof het ook bij mezelf aan, die mentaliteit, en ben er mede daarom mee gekapt.

Iemand die er verder nog vragen over heeft mag me vrijdag of per PB aanspreken, dit topic ontspoort een beetje zo.

Origineel geplaatst door bikkel
Veel plannen weinig uitvoer.

dan heb ik ook een blowersmentaliteit, terwijl ik niet eens rook ;)

Back