teisco synths 60/110 f / sixtrak / ax 60 & meer

Status
Please reply by conversation.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
ok teisco 60f 300
110f 500

sixtrak 350

ax60 350

mc 202 300

polysix 350

zelfs een jp4 wanted ...moet ik nog wat sparen mn richt prijs 550/600

sixtrak sc ..300.-

ok allemaal richtprijzen ben dus op zoek naar evt zonder midi poly bakkies [mc202ok] iig met knobbies ..voor tha hands on pleasusre !

check mn andere verkoop draden misschien ziter wat tussen

zoniet boied dan een z1 aan [ook niet belgen mogen reageren

:geslaagd: :okdan:

Ik snap niet waarom een Teisco 60f 300 zou mogen opbrengen, het is een mooi kastje, maar 300 euro..
Ben mijn Teisco 60f 2 jaar geleden met moeite kwijt geraakt voor 175 en mijn kawai 100f voor maar 150 zelfs.
Korg Polysix was ook een tijd lang niet te slijten voor meer dan 200/225, nu wil ik er wel eentje kosten ze ineens 350+

Mijn perfecte Juno 106 ging een jaar geleden met moeite voor 225 van de hand.. doe ik iets verkeerd of ben ik de enige die verlies lijdt op zijn spulletjes steeds?

Naja.. beetje offtopic, succes in ieder geval! :okdan:

alle nog werkende korg polysixen hebben baterijlek_reparatiekosten achter zich en die kunnen aardig oplopen. er wordt al tot 200 geboden voor eentje dat (nog) niet werkt.

Origineel geplaatst door ambi-j
alle nog werkende korg polysixen hebben baterijlek_reparatiekosten achter zich en die kunnen aardig oplopen. er wordt al tot 200 geboden voor eentje dat (nog) niet werkt.

hehe.. daar zit op zich wel wat in, alleen vreemd dat dit bij synths wel opgaat zeg maar en bij auto's dan weer niet.
Maar goed, daar hebben we er dan ook weer meer dan genoeg van. :)

klopt jij was degene die jaren terug teiscoo-tjes verkocht toen ging bv een 110 f nog voor 500
maar tegenwoordig mmmm
de 100 f een 60 zijn denkik aardig identiek erg krachtig
en beetje tegen t schelle aan kunne ze klinken [filter open maar ook erg warm osc stand "64
en op low trillen de ruiten dus
een powerbakkie hands on met cv gate erop voor rond de 300 best ok

asje ziet wat de cult roland bakkies op leveren tegenwoordig

teisco 110 zouik graag nogs willen hebben
is toch weer anders asde oddy en octave cat die beiden meer opleveren en ook allen oddy minded gebouwd zijn

meer oddy clones eignlijk
[ok geen clone qa pcb maar layout zeg meaar met die ppc pads enso ]

voorlopig weer druk bezet hiero [ax60 coming aaaah]
en een ultimate druymsynth ...teisco aanbieden mag ...altyd!

:halleluja

Status
Please reply by conversation.
Back