Tranisitor Beat

omiel

Ik heb de grootste
TRANSISTOR-BEAT records....

the first release is a fact..... 4 wicked electro tracks on 12inch vinyl.
More transistor-beats soon 2 come!!

www.transistor-beat.nl

001A72.jpg
001B72.jpg

Demootjes zijn welkom.

maarwatishet.com?

Origineel geplaatst door omiel
Zoekt en ge zult vinden.

http://www.transistor-beat.nl/enter.htm 8o)

Leuk bedacht maar de hedendaagse ongeduldige surfer klikt al gauw weg.
Hou daar rekening mee!

Maaruh...ik zal eens thuis luisteren en nadenken of ik een demootje ga sturen 8P

Oh... natuurlijk gefeli met de eerste release!:biertje:

R.

Origineel geplaatst door Shivah
gefeli emiel,hoop dat ik in de toekomst ook bij kan dragen aan je catalogus
:D

:biertje:

Dat komt allemaal goed. Op TB-002 krijg je een kans. Samen met nog wat andere "grote" nederlandse namen. :biertje:

Origineel geplaatst door omiel
Dat komt allemaal goed. Op TB-002 krijg je een kans. Samen met nog wat andere "grote" nederlandse namen. :biertje:

Ho 's even!
Nu wordt het helemaal interessant!

Vertel! vertel!

R.

Origineel geplaatst door funxiun
Ho 's even!
Nu wordt het helemaal interessant!

Vertel! vertel!

R.

De zaken zijn nog niet helemaal rond, dus kan ik helaas nog niet te veel prijs geven. Hou de site in de gaten zou ik zeggen.

leuk !!!!

maar wie doet de distributie ??

en shivah ... laat weer eens iets horen dan ...:{

Ten eerste Congrats met je label en je eerste release!

Ten 2e... demo?! Na kerstmix kan ik denk ik wel iets sturen (zie PB).

-C-

als internetcommunicatie-pro moet ik u helaas mededelen dat de website niet echt handig is.....mensen klikken precies 5 keer en als er dan niet iets gebeurt of duidelijk wordt zijn ze weg....en dat is jammer..

Olaf

Rechtsonder zit een kopje.

Zoals de muziek zelf is ook de site bedoeld voor de liefhebber. Zij zullen hun weg wel weten te vinden. ;)

De site is bedoeld als extra info, en niet primair voor promotie/advertentie. Dus als we bezoekers missen is het niet zo erg. Maar wellicht moet het toch iets duidelijker omdat veel mensen schijnbaar toch moeite hebben om de ingang te vinden.

Origineel geplaatst door olafmol
als internetcommunicatie-pro moet ik u helaas mededelen dat de website niet echt handig is.....mensen klikken precies 5 keer en als er dan niet iets gebeurt of duidelijk wordt zijn ze weg....en dat is jammer..

Mee eens, dit moet je echt aanpassen, ander mis je veel bezoekers. Ik was er al een keer geweest, maar was nu weer een minuut bezig om binnen te komen, omdat ik 'm niet meer kon vinden. En bezoekers missen is echt zonde.. Al pas het zo aan dat de enter button gewoon verlicht blijft, dus niet dat je eerst met je muis moet gaan zoeken waar ie zou kunnen zitten...

Origineel geplaatst door Bas
Ik kwam niet verder dan het introscherm met de ballekes :(

Oh ja... daar heb ik ook een hekel aan: mensen die de posts van anderen niet lezen :duivels:

R.

Joeppie

Joeppie

Finaly!!!:maffia: :bekdicht:

Omiel, het wordt weer eens tijd voor een live-set!!!!

Laatst gewijzigd:
Back