STRP 2007 - Eindhoven

Zoidsity

Go with the flow..
:confused: Kon er hier nog niks over terug vinden..raar, best leuke line-up toch?

[klikkie]

Ik ben iig vrijdag en zaterdag aanwezig.

:D Wel apart:
5. Het is verboden om:
-...
- onder invloed van alcohol, drugs of andere hallucinerende middelen te zijn;
-...

Dus je mag geen biertje drinken tijdens Trentemöller? :erm:

Mja, beetje tegenstrijdige house rules.. :)

- voor personen onder de 16 jaar om alcoholhoudende drank te nuttigen

- personen onder de 16 jaar te voorzien van alcoholhoudende drank

Verder erg leuke line up, zit nog te twijfelen.

Origineel geplaatst door SteveJ
Mja, beetje tegenstrijdige house rules.. :)

- voor personen onder de 16 jaar om alcoholhoudende drank te nuttigen

- personen onder de 16 jaar te voorzien van alcoholhoudende drank

Verder erg leuke line up, zit nog te twijfelen.

Die 2 regels zijn niet tegenstrijdig volgens mij:

Het is niet toegestaan voor personen onder de 16 om ZELF alcohol te gaan halen en het is niet toegestaan om anderen het te laten halen voor hun ;)

STRP festival eindhoven 22-25 nov 07

STRP festival eindhoven 22-25 nov 07

Het is op 22 tot 25 november weer tijd voor het STRP festival in Eindhoven.

Ook deze keer weer leuke acts, dj's, workshops en andere kunstzinnige zaken.

Kijk voor de info even op de STRP website

Ook leuk: Deze keer houden ze een circuit bending workshop van alles los agency. Die ga ik zeker bijwonen.

Zijn er nog andere mensen die gaan? Passe partout ticket is 41 euro (incl fee), maar de donderdag is apart. Donderdag komt oa Chemical Brothers.

Loikloik, ik heb er al zin in!

Kon er nog geen thread over vinden, alleen over de voorgaande edities

;{ Tsjee.. als Dsil 't aangeeft wel, he?!!

Klikkie

:D enfin, ik ben 'r dus ook..

Zie je wel, ik wist dat ik er al een thread over had gezien. Ik heb nog gezocht, maar kwam alleen de voorgaande edities tegen, vreemd! Lag misschien aan de indexering van de threads die nog bezig was :engel:

Dat wordt wel een leuke workshop dan Fles, helemaal voor mij alleen! Remy is er niks bij!

@ Zoidsity: Nice! Ga je het hele weekend? En toevallig ook nog naar de Circuit bending workshop?

Ik neem m'n synthforum (oldstyle) shirt wel mee!

'k ga alleen vrijdag & zaterdag met een groepje
Alleen 't muziek gebeuren, rest weet ik nog nie..

Ik ga samen met een gewaardeerd forumlid op vrijdag en zaterdag.

Deze ga k ook zeker checken:

The Game of Life – The 192 Loudspeaker Experience

The 192 Loudspeaker Experience bestaat uit een revolutionair, door Stichting The Game of Life ontworpen en gebouwd luidsprekersysteem met 192 luidsprekers. Yannis Kyriakides, Barabara Ellison en Wouter Snoei hebben hiervoor muziek gecomponeerd. Sinds de jaren tachtig van de vorige eeuw werkt TU/Delft aan een geheel nieuw geluidsweergavenprincipe, genaamd Wave Field Synthesis (WFS). Recent heeft het Fraunhofer Institute (bekend van de MP3) dit principe in een goed functionerend geluidsweergavensysteem omgezet. The Game of Life heeft met behulp van de meeste vooraanstaande deskundigen een WFS-systeem ontworpen dat zowel op het gebied van software als hardware is toegespitst op muziekmakers van nu. Hiermee is –voor het eerst in de geschiedenis van de geluidsweergave- een daadwerkelijke ruimtelijke geluidspositionering mogelijk. Maak deze unieke geluidservaring mee op de bovenste verdieping van het STRP Festival.

..en nog veel meer beeldende kunst. Ben benieuwd.

Helaas ga ik niet gaan.... Chemical brothers had ik eindelijk wel eens willen zien, maar op donderdag gaan is voor mij geen optie. De line-up op zaterdag en zondag boeit me eigenlijk niet genoeg om alleen daarvoor te gaan...
Jammer wel, maar goed, er komt vast wel een STRP 2008 :)

Helaas ga ik niet gaan.... Chemical brothers had ik eindelijk wel eens willen zien, maar op donderdag gaan is voor mij geen optie. De line-up op zaterdag en zondag boeit me eigenlijk niet genoeg om alleen daarvoor te gaan...
Jammer wel, maar goed, er komt vast wel een STRP 2008 :)
Ik ben er!
Als je toch komt, trek me aan mijn haren en je krijgt een pilsje! :)

:D Voor de luie mensen onder ons is het Tijdschema nu ook gewoon hier te bekijken in PDF:

Attachments

• STRP_2007.pdf
    596,2 KB · Bekeken: 131
JUPSEEEE

2j geleden was het ZALIG

beetje bang dat het te commercieel ah worden is in vergelijking met de vorige editie

dit jaar terug aanwezig, terug onze noorderburen gaan opzoeken :)

Wel een stommen tegengekomen de vorige keer
rond 04:20u ofzo ging ik even naar buiten, een maat gaan uitzwaaien die vertrok, toen ik terug naar binnen wouw mochten we niet meer terug naar binnen :S

iets van "teveel volk binnen" terwijl het al een stuk minder was dan about 2u , nuja (en kzijn geen herrieschopper ofzo en khad zeker niets verkeerd gedaan)

viavia toch gelukt om binnen te raken, maar de secuirity had ons gezien en heeft ons er terug uitgesmeten

toch was het een zalig evenement

kben de dagjes al ah aftellen

Deze ga k ook zeker checken:

..en nog veel meer beeldende kunst. Ben benieuwd.
Wij zijn er net geweest en het was machtig! Vooral die schreeuwers vooraan! Die 192 luidsprekers hebben we ff verruild voor 192 pilsners.

We gaan dadelijk weer terug. Wij zijn te herkennen aan een konijn en een streep of misschien een synthforum t-shirt, ligt eraan hoe warm het straks is, volgens mij is het best warm. Ik heb een nieuwe tandeborstel meegenomen, want je moet om de zoveel jaar je tandeborstel veranderen. Wij spreken hier met een mond, zolang dennis hier zit!

chemical brothers was KICKEN gisteravond!

niets op aan te merken, goeie show HELE VETTE GRAPHIX!
sfeer was ook erg goed!

Back