• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: MC-202

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marten

Hysterical&Useless
Te koop: Roland MC-202 in goede staat, van eerste eigenaar (geen geintje).
Deze heeft een originele Kenton cv/gate/filter/portamento input. Vette optie! 8P
Prijs: 500 euro (ook geen geintje...)

Groet
Marten8D

Yep, met handleiding&adapter... Kortom, het ideaaale kerstkado!

Origineel geplaatst door marten
Te duur?:maffia:
Blut?:D

Dit is puur persoonlijk, maar ik zou die extra cv's niet gebruiken denk ik, en daarmee vind ik um dus wat duur voor mezelf.
Niet blut, maar zit nu heftig na te denken om morgen dan eindelijk die machinedrum maar eens te gaan kopen :D

En dan nog een (stomme?) vraag, werkt de mc202 met patterns? dus dat je op een knopje drukt en het ding de volgende pattern uit gaat spelen, of zie ik dat hele sequencer gebeuren nu ff verkeerd? Ik heb namelijk er naar gezocht op diverse sites, maar werd er niet echt wijzer van.

jeetje wat ziet iedereen weer te zeuren over de prijs te duur etc bla bla bal
een mc202 brengt nog altijd 400 euro op
en deze heeft dus wel een aantal zeer interesante mods
dus die prijs is helemaal zo gek nog niet
en als je een 202 voor onder de 400 koop heb je gewoon een mazzeltje en moet je er niet meteen van uitgaan dat dit De normale prijs is.

Origineel geplaatst door mono-poly
jeetje wat ziet iedereen weer te zeuren over de prijs te duur etc bla bla bal
een mc202 brengt nog altijd 400 euro op
en deze heeft dus wel een aantal zeer interesante mods
dus die prijs is helemaal zo gek nog niet
en als je een 202 voor onder de 400 koop heb je gewoon een mazzeltje en moet je er niet meteen van uitgaan dat dit De normale prijs is.

EN... het is de eerste eigenaar, dus mag je ervan uitgaan dat het een nette 202 is.. zoniet, *klets*

dan maar even een fototje om het wat op te vrolijken:)

mc-202-freaky.jpg

Volgens mij had matt een 202 en vroeg 400 E en moest er aardig moeite voor doen om
kwijt te raken. Btw weet niet waar voor die weg is gegaan :)

Origineel geplaatst door bass-molecules
dan maar even een fototje om het wat op te vrolijken:)

mc-202-freaky.jpg

whehehehe nou, ik wordt niet echt blij van die pic :D

wat heb jij trouwens een ULTIEME AVATAR zeg!!!!!

[ON TOPIC]

hhhm leuk synthje... alleen heb ik al genoeg analoogkes (kan dit?)...

waarom bieden de mensen niet gewoon als de prijs te hoog is eigenlijk?

Origineel geplaatst door marcuuu
Volgens mij had matt een 202 en vroeg 400 E en moest er aardig moeite voor doen om
kwijt te raken. Btw weet niet waar voor die weg is gegaan :)
Ik heb die weer terug gekocht (400) en weer vervolgens verkocht aan Emetic (400). Als je naar http://www.binarybassline.com/ gaat hoor je hem duidelijk in de plaat van Mr.Gasmask : Moody Blues: http://users.telenet.be/binary/audio/binbas001_b2.MP3
Die hoge bliepjes! I love the 202..

En nu niet meer zeuren. ;)

D'r valt heus wel wat te onderhandelen, maar ik ben niet 'desperate' ofzow... Het is gewoon een leuk bakkie wat te weinig gebruikt word.. E. 50 deraf als je 'm zelf af komt halen, dan..:stupid

beetje off-topic, echter misschien een leuk advies voor mensen die twijfelen aan de kracht van een 202. dit ding is echt geweldig voor heerlijke acid loopjes. doet echt niet onder voor een 303. zeker als je een distortion pedaaltje erop aansluit en met de accent, glides en note lengtes gaat spelen terwijl je aan de leuke schuifjes peutert. OK, de typische 303 bite mist-ie wel een beetje, niettemin kan dit ding weer bleeps en squeeks genereren die je niet uit de 303 haalt. ik zou denk ik eerder een 202 dan een 101 (de 202 maar dan zonder interessante sequencer maar met kb en nog wat kleine extra's) aanschaffen (dat heb ik dus ook gedaan).

Origineel geplaatst door mikemix
Stroom eraf...weg al je patterns!

moet je gewoon de stroom erop laten. mbv SHIFT + POWERSAVE kun je de 202 'standby' zetten, zo doe ik het altijd. en als een pattern echt belangrijk is bewaar ik 'em op een minidisk mbv tape out.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back