test procedures JUNO106

HEEL FIJN dank je wel..heb er ook een met een defect , een voice blijft hangen...

OP zich wel een geinig effect...IK speel pllots veel beter, heb een extra vinger zogezegd..(:>>

Soms is dat gewoon nog leuk ook..maar hij zal inderdaad hersteld moeten gaan worden..

BEDANKt...:halleluja

Murc

Ik heb net een Juno-106 en kom uit op de volgend resultaat met de test:

attachment.php

Betekent dit nu dat de chips 2,4 en 5 stuk zijn?

Attachments

• juno test.jpg
    juno test.jpg
    9,1 KB · Bekeken: 94
Volgens de verkoper was voice6 stuk, maar uit de test blijkt bovenstaand resultaat. Ik heb al 1 clonechip moet ik er nog 2 kopen of eerst een clone installeren en daarna weer afregelen.

Ik heb net een Juno-106 en kom uit op de volgend resultaat met de test:

attachment.php

Betekent dit nu dat de chips 2,4 en 5 stuk zijn?
Volgens de verkoper was voice6 stuk, maar uit de test blijkt bovenstaand resultaat. Ik heb al 1 clonechip moet ik er nog 2 kopen of eerst een clone installeren en daarna weer afregelen.
Iemand?

Ik zou eerst een erin zetten en dan luisterren of er meer voices stuk zijn.
Ok, maar ik vind het vreemd dat bij de Initial setting Voice6 wel werkt, maar bij de filtertest niet.

Er kan natuurlijk ook maar een ding stuk zijn. Het filter in jouw geval.
dat kan, maar volgens het schema zijn dan toch alsnog de filters van de andere twee chips stuk?

Zoek ff dat topic waar beschreven staat dat vaak maar een gedeelte van de betreffende voice defect is en dus niet helemaal vervangen hoeft te worden. Er is een Belgisch bedrijfje wat het levert.

Zoek ff dat topic waar beschreven staat dat vaak maar een gedeelte van de betreffende voice defect is en dus niet helemaal vervangen hoeft te worden. Er is een Belgisch bedrijfje wat het levert.
Je bedoelt waarschijnlijk http://www.analoguerenaissance.com/D80017/ het klopt dat dan maar een deel defect is, maar je moet wel de complete chip van die voice vervangen. En volgens dat schema zijn dus bij 3 voices het filter stuk, dus zou ik bij die 3 de chip moeten vervangen.

Ben de Juno nu aan het schoonmaken en zet daarna de nieuwe voice6 chip erin. Wou gisteren de Juno eerst opnieuw afgerelen, maar ik krijg geen goed beeld op m'n scoop bij test 4 "VCA Offset" Die afgeronde bultjes zie ik niet. M'n beeld is gewoon "rommel", iemand die ervaring heeft met de afregeling?

Laatst gewijzigd:
Back