Ik weet niet precies hoe het heet, maar ik noem het maar hold. Wat ik hiermee bedoel is alsvolgt, stel een sample speelt af, dan wil ik 'm op ieder moment als ik de hold functie trigger de sample op dat punt laten hangen. Dus dat het net lijkt alsof het vast hangt, met daarbij het liefst in te stellen hoelang het duurt.
Ongeveer zoeits als dit heb ik wel al met de loop functie voor elkaar gekregen, maar dan moet je het van tevoren instellen, ik wil eigenlijk gewoon het liefst zodra een sample afgespeeld wordt zelf bepalen wanneer ik 'm wil laten hangen.
Heb niets gevonden in de help hierover, maar wellicht heb ik het verkeerde keyword en noem je het anders.
Wie helpt mij hiermee?
Ongeveer zoeits als dit heb ik wel al met de loop functie voor elkaar gekregen, maar dan moet je het van tevoren instellen, ik wil eigenlijk gewoon het liefst zodra een sample afgespeeld wordt zelf bepalen wanneer ik 'm wil laten hangen.
Heb niets gevonden in de help hierover, maar wellicht heb ik het verkeerde keyword en noem je het anders.
Wie helpt mij hiermee?