Gezocht Roland Juno 60 en de microkorg

Status
Please reply by conversation.

Synthequ

Stamgast
Wie oh wie kan mij helpen :

Ik zoek 1 van de volgende apperaten Roland Juno 60 en de microkorg of beiden voor een schappelijke prijs. Het mag ook een soortgelijke zijn met ongeveer dezelfde functie.
Ik heb momenteel 300 euro beschikbaar voor uitgave , maar schroom niet er valt over te praten.

Bij voorbaat dank ,
John

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
verplaatst

Microkorg lijkt mij genoeg aangeboden worden op marktplaats en dergelijke.
Een knappe Juno-60 zie je iets meer vaak.

Op marktplaats staat nu 3x een juno60
en 1x een microkorg :D

antwoord

antwoord

Ja het staat inderdaad op marktplaats maar helaas niet bij mij in de buurt.
Ik zoek het iets meer in de buurt van zuid holland.

Het blijkt dat op marktplaats deze al gereserveerd of verkocht zijn , te laat dus............

En wat betreft de juno 60 iets te hoog qua budget (tenzij iemand deze goedkoper kan aanbieden , dus eerst maar voor een microkorg zoeken welke ik prima kan gebruiken.

Nog even ter info : heb de microkorg nieuw gevonden incl verzending voor 321 euro ..............op http://www.playback-europe.com/recherche.php?search=microkorg&x=3&y=7
Weet alleen niet of het een betrouwbare bron is , dus waag het momenteel dus niet.
Zo zie je maar dat het blijkbaar toch ergens anders goedkoper kan zijn.

Ben nog wel steeds op zoek naar een tweedehands , is dus een goedkopere inkoop.

John

ik zie dat je een beginner bent op zoek naar materiaal...die korg is zeker een goei synthje...maar hou er rekening mee dat je daar maar één geluid tegelijkertijd uithaalt !
Als dat al synth is wat je hebt, is dat nogal snel very boring...tenzij je dadelijk begint de synth als audio op te nemen en dan te overdubben.

Eerlijk gezegd zou ik als beginner uitkijken naar een tweedehandsmodule die iets veelzijdiger is.
Soms vind je een Acces Virus A voor 300 a 350 euro : je hebt dan 16 midikanalen (dus in principe 16 geluiden) tegelijkertijd en er zitten ook drumgeluiden in, zodat je in principe met die synth alleen, een track kunt bouwen. Met de Microkorg gaat dat dus niet. Hou daar rekening mee.

op slot

op slot

Allen bedankt voor de info , heb besloten verder op zoek te gaan naar een jv1080 / 2080.

Dit item mag op slot.

Greez , John

Status
Please reply by conversation.
Back