Zelfbouw TR909 -> diy9090

vcovca

NOXGENUS
Mocht je je gaan vervelen deze winter...

Advertentienr.:12272909813

Mooi compleet, maar is dat eigenlijk een aantrekkelijke prijs? Die prints waren toch 75 euro of zoiets? Er zitten wat potmetertjes en eeproms tussen, maar verder is het toch standaard grut? Is dat 100 euro waard?

Op zich is het gemakkelijk dat je alles in 1 pakket krijgt (inclusief de kans dat de 'ongemotiveerde' aanbieder een foutje gemaakt heeft), maar het zou mij persoonlijk meer vertrouwen inboezemen als ik alles vanaf de start zelf gedaan zou hebben. En toch jeukte het wel stiekem toen ik de advertentie zag hoor :).

Ik heb ook jeuk. En 'n warme studio/kamer.

re

re

word al opgehaald ik had al een mailtje gedaan,ze klinken wel vetjes

Re: re

Origineel geplaatst door rombraz
word al opgehaald ik had al een mailtje gedaan,ze klinken wel vetjes

maar jij had toch al een tr-909.... of was dat nou een tr-808?

Volgens mij word je sowieso de eerste SF-er die dat ding dan bouwen gaat, als ik het goed heb?

Origineel geplaatst door Kraan
Volgens mij word je sowieso de eerste SF-er die dat ding dan bouwen gaat, als ik het goed heb?

Nee hoor .. ik ben ook bijna klaar .. maar moet nog wat kleine dingen doen en testen .. dat zal wel belangrijkste worden
Bjorn heeft er iig ooit eenaf gebouwd en die verkocht aan niel en die hem weer aan iemand anders verkocht ..

Bjorn zit alleen niet meer op SF ..

re

re

Allebei maar ik ken genoeg mensen die dit wel vet vinden en zouden willen kopen voor 175,-

Ik vind die prijs wel oke ,als je zelf alles bijelkaar moet gaan zoeken al die tijd.

als je zelf alles bijelkaar moet gaan zoeken al die tijd.

Dat is het hem ook, dat maakt dit pakketje aantrekkelijk. Maar je gaat hem wel zelf bouwen? Komt er in dat geval dan ook een fotoverslagje?

re

re

o maar ik heb hem niet hoor, ik kreeg een mailtje dat die vanavond op wordt gehaald:D

o maar ik heb hem niet hoor, ik kreeg een mailtje dat die vanavond op wordt gehaald:D

Ow ja, zo kan ik het natuurlijk ook lezen. 8o)

Origineel geplaatst door Kraan
Had Niel er niet ook 1 gebouwd..? Of had hij die van iemand overgenomen??

jammer dat ie niet af is .. was wel benieuwd wat ie er anders voor zou vragen ..

ik heb m van Niel gekocht voor 750, en dat vind ik nog steeds een koopje :)

eigenlijk heb je gewoon een nieuwe zo goed als eender klinkende 909 ZONDER ruis, midi, en standaard tweak mogelijkheden die alleen op gemodde 909's te vinden zijn en dat in rack formaat :luv:

Allebei maar ik ken genoeg mensen die dit wel vet vinden en zouden willen kopen voor 175,-

Ik vind die prijs wel oke ,als je zelf alles bijelkaar moet gaan zoeken al die tijd.

heel mooi ;)

Back