flstudio 7 bug

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Heb lange tijd met fl studio 6 gewerkt ...dus wou eventjes versie 7 proberen ..demo gedownload ....etc...
Problem ....als ik een automation clip aan maak ( parameter va een vst aanklikken ,last tweaked parameter ...Create automation clip ...) en deze dan kopieer in de song view ...vervolgens make uniqe ....de automation wordt geresized tot een miniscule clip ..die vervolgens dan uitrekken geef volgende foutmelding ...accesviolation etc....
Bekende bug ?..Zo ja is die al verholpen ...demoversie 7.0

Attachments

• fout.jpg
    fout.jpg
    57 KB · Bekeken: 109
ik heb de bug nagemaakt, bij mij geeft ie die foutmelding niet maar de unieke automation clip pakt het signaal niet, niks beweegt met de 2de automation clip.

je zou er een lange van kunnen maken, als je em eerst op songmode zet en dan de automation clip aanmaakt duurt is ie net zo lang als je song!! maar het is idd een bug

In de geposte screenshot zie je dat ik de automation clip ( die unique is gemaakt ) heb uitgerekt ....van zodra je ee automation unique maakt wordt die heel klein ....heel dun lijntje ...als je dan met de muiscursor over deze clip hovert zou je die foutmelding moeten krijgen .

Ik heb hetzelfde als plieuw; geen crash maar inderdaad doet hij het na de make unique niet meer.
(officiële 7.0.0, RC6b installer). In 7.3 beta hetzelfde trouwens.

Je kunt overigens als bezitter van v6 gewoon de officiële v7 gratis downloaden, je hoeft het niet met de demo te doen.

dan moet je em op songmode zetten wat paterns invullen dan wordt ie toch niet zo klein?

ik krijg zo'n dun lijntje als ik nog niks in mijn songmode heb staan(of nog in pattern mode) maar niet die bug zoals jij.

Staat in songmode en automation clip heeft al data ...fl studio crasht niet hoor....windows geeft alleen de foutmelding ...kan gewoon verder werken ..Is wel vreemd dat het alleen voorkomt als ik met de muis over de unique automation clip hover ( dus over het lege gedeelte )..
Dit kleine probleem weegt nat. niet op tegen al het goeds dat bij flstudio zit ...Versie 7 is echt wel een grote stap vooruit ...

Origineel geplaatst door plieuw

ik krijg zo'n dun lijntje als ik nog niks in mijn songmode heb staan(of nog in pattern mode) maar niet die bug zoals jij.

Hover eens met je cursor over het onderste deel van de kleine ( unique gemaakte) automation clip ..dus waar de automation data zich zou moeten bevinden .

nee geeft bij mij geen extra bug,
windows2000/ officiële 7.0.0, RC6b installer

Wat gebeurrt er als je een automation clip (dus diegene waar je envelopes in kan tekenen) unique maakt ?

Re: flstudio 7 bug

Origineel geplaatst door the tall lad
Heb lange tijd met fl studio 6 gewerkt ...dus wou eventjes versie 7 proberen ..demo gedownload ....etc...
Problem ....als ik een automation clip aan maak ( parameter va een vst aanklikken ,last tweaked parameter ...Create automation clip ...) en deze dan kopieer in de song view ...vervolgens make uniqe ....de automation wordt geresized tot een miniscule clip ..die vervolgens dan uitrekken geef volgende foutmelding ...accesviolation etc....
Bekende bug ?..Zo ja is die al verholpen ...demoversie 7.0
ik zie het probleem niet
als je v6 gekocht heb kan je toch zo overstappen op v7?

Back