Cubase sx 3 skins

Nee Maar ik zou het wel vet vinden als het er wat pro uitziet en niet zo bol, gewoon zon beetje als cubase 4 maar ik heb geen zin om die te kopen, dus mischien kan ik makkelijk een goede skin downloade.

Gr Jake

Kijk hier eens: http://www.vengeance-forum.de/thread.php?threadid=9350

Dus, geen skins voor 3.

Cubase 3 zag er tijdens de release overigens ook "pro" uit, alleen was dat toen anders gedefinieerd; als je het echt plat wil hebben moet je voor Ableton gaan. De skin zorgt nog steeds niet voor alle voordelen die je met 4 hebt, dus je zit jezelf voor de gek te houden.

je kan ook zelf de kleurtjes aanpassen in preferences....

skins is imo voor kleuters en donald duck lezers of de eeuwen oude ekster....

Skins zijn cool en functioneel, check Renoise die gasten weten tenminste nog hoe leuk muziek maken kan zijn. Dat saaie Cubase komt eerdaags in het Office pakket heb ik gehoord.

Magix Music Maker 2007 heeft ook ongelofelijk mooie skins...

Origineel geplaatst door Batteraaf
Dat jij überhaupt renoise met cubase vergelijkt :stupid

Wat is er dan beter aan Cubase? De prijs niet in ieder geval. Of je moet zeggen dat je een bandje wil opnemen en afmixen, want dat kan inderdaad niet met Renosie.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door spdk
Wat is er dan beter aan Cubase? De prijs niet in ieder geval. Of je moet zeggen dat je een bandje wil opnemen en afmixen, want dat kan inderdaad niet met Renosie.

Tja je zegt het zelf al. Je kunt opnemen en afmixen in Cubase :D

Nou ik kan mijn muziek ook prima afmixen in renoise, jij moet lachen om renoise ik om cubase. Ieder z'n moog zullen we maar zeggen.

Ja maar, potverdorie, hou eens op met dat geneuzel!
We hadden het over iets heel belangrijks, namelijk kleurtjes en fontjes in Cubase! ONTOPIC!

:D

wikipedia over IDM: "Sound production in Intelligent dance music: Venetian Snares, for example, uses Renoise, a powerful tracking software"

ONTOPIC dan: Een skin zorgt dat je je thuis voelt in je sequencer, je kunt voor het produceren van een bepaalde stijl een passende skin kiezen, dan kom je een beetje in de stemming, das toch gaaf. Maar goed Cubase doet daar niet aan :slotje:

Gezien het feit dat ik in de 17 jaar dat ik muziek maak op de meeste Pro studio DAW's niet eens skins/ backgrounds in hun OS zie; zegt mij wel iets over de afweging van Steinberg en andere grote software huizen om hun GUI's strak en vooral simpel te houden.

Hoe rustiger de kleuren, hoe minder je brein hoeft op te nemen, hoe minder snel vermoeid je ogen worden, des te langer je fris kan doorwerken. Vergelijk het maar met produceren en af mixen op luister/huiskamer niveau. Des te minder db's jij in je gehoorgangen pompt des te langer je fris en gefocussed kan doorgaan.

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
is een atari met cubase nix voor je?:dubbel:

Contrast is mij te hard 8) heb er 7 jaar mee gewerkt.
Sinds cubase op pc gebruik is het een stuk rustiger, maar idd niet te veel grafische herrie en ook geen achtergronden hier.

Ik zou zeggen ga voor cubase sx 5! Dat gebruik ik nu ook en is echt super! Voor 35 euro extra krijg je er 10 super strakke skins bij! Ik gebruik nu zelf midnight black, tis wat moeilijiker werken maar goed dat mag de pret niet drukken.

Origineel geplaatst door spdk
Nou ik kan mijn muziek ook prima afmixen in renoise, jij moet lachen om renoise ik om cubase. Ieder z'n moog zullen we maar zeggen.

Tijd voor een smiley cursus vriend :D (is geen uitlachen maar met een grote lach)

Maar goed ONTOPIC dus,

Batteraaf zei het al. De dag dat ik een 24 sporen Sony of Studer of Protools met fleurie skins tegenkom, zal dat ook de dag zijn dat Steinberg overstag gaat. Skins voegen echt niets toe aan sfeer in je muziek, dat doet de omgeving waarin je zit. Als jij in een prefab kantoor zit met je fleurie skin, dan kom je echt niet in de juiste mood (hoe Jamba je skin ook is) ;)
Zorg er liever voor dat de ruimte waarin je muziek maakt zo relaxed mogelijk is, daar heb je veel meer aan.

Een uiterst professionele manier omdat trouwens te bereiken is de Lavalamp
lavalamp.jpg

Back