Cubase sx 3 skins

Dat leidt af; ga je de hele tijd naar die fleurige lava bubbeltjes in die lamp zitten staren 8o) :D

Zo had een maat van me in z'n studio een vloeistof projector aan het plafond en een spiegel bol, werd ie relaxed van tijdens het producen zei ie... ik werd er echter compleet gestoord van, die projector is best tof, maar een "discobal" gaat me echt te ver.

Origineel geplaatst door Batteraaf
Dat leidt af; ga je de hele tijd naar die fleurige lava bubbeltjes in die lamp zitten staren 8o) :D

Zo had een maat van me in z'n studio een vloeistof projector aan het plafond en een spiegel bol, werd ie relaxed van tijdens het producen zei ie... ik werd er echter compleet gestoord van, die projector is best tof, maar een "discobal" gaat me echt te ver.
Haha :D Ddaar zou ik ook niet bepaald prettig onder werken inderdaad.. Liever een rustige omgeving, dan allemaal bewegende dingen etc... Spiegelbol gaat te fur..

Ik zou inderdaad gillend gek worden van een discobal!!!
Heb zelf zo'n Philips Emolight lamp geval met verschillende kleuren en een dimmer. Da's echte een toffe skin voor m'n Nuendo :D

Origineel geplaatst door JimmySX Tijd voor een smiley cursus vriend :D (is geen uitlachen maar met een grote lach)

Oh verkeerde begrepen, excuus.

Origineel geplaatst door spdk
Oh verkeerde begrepen, excuus.

Geen probleem hoor ;)

gewoon een joint roken.. kom je vanzelf in de stemming ..

lampen uit, ledjes aan en gaan :peukie:

Origineel geplaatst door resonance
gewoon een joint roken.. kom je vanzelf in de stemming ..

lampen uit, ledjes aan en gaan :peukie:

Daar kan geen skin tegen op...hahahahaha :D :D :D

Back