ElektracidZ
Ouwe rot
Lexicon Jamman+ 32seconden uitbreiding+Lexicon footswitch+adapter
Volgens velen DE loopdelay (heeft MIDI). De Jamman is in goede staat,
wat gebruikssporen maar niks bijzonders. Is inmiddels wel vintage te noemen
en ze staan zeker niet vaak te koop.
Dit is een Engelse (240 volt) versie, werkt hier prima in NL. De adapter
is er een met Engelse stekker, maar ik geef er een reisstekker (twv 20 euro)
er gratis bij waarmee je de Engelse adapter gewoon in het stopcontact kan prikken
hier in NL (ook andersom: Nederlandse apparatuur in de UK, US, etc,etc. handig
voor op vakantie!)
Ik heb laatst een notebook gekocht en gebruik bijna alleen nog maar software
vandaar dat ik 'm weg doe. Hij staat hier al een tijdje onaangeroerd in een hoekje,
zonde natuurlijk!
Voor 375 euro kan jij 'm de nodige aandacht geven!
Kurzweil k2600r
De rackversie van de legendarische k2600 synthesizer
In een notendop: V.A.S.T Synthesis engine, sequencer, 8 outputs, mogelijkheid sample libraries van Roland, ensoniq, etc in te laden, kb3 organ!, kdfx, midi natuurlijk .
Dit is de paarse versie met OS 3.11. Het is makkelijk te upgraden naar het laatste OS: Dit kan gewoon van de Kurzweil website gedownload worden, om het dan op floppy te zetten en daarmee kan je dan de kurzweil van het laatste OS voorzien. Makkelijk dus en als ik een floppy drive had dan had ik het natuurlijk voor je gedaan!
Heeft wat gebruikssporen op het front en 2 krasjes op het plastic wat over het LCD scherm zit (niet op het LCD zelf). Het LCD scherm is nog mooi fel en prima afleesbaar. Op de bovenkant zitten wat meer krassen, maar dat zie je natuurlijk toch niet als je 'm in rack hangt.
klik hier voor grote foto's
De papieren handleiding heb ik niet, wel geef ik er een cd-rom bij met een pdf handleiding en add-ons.
Voor 950 euro kan ie bij jou de studio zowel cosmetisch als sonisch de boel opfleuren.
Als je de k2600 komt afhalen geef ik er een gratis tafelrack bij!
Roland MC 303+ originele adapter
In goede staat. Sommige knoppen moet je wel net wat harder indrukken, maar dat is waarschijnlijk
met een snelle schoonmaakbeurt of contactspray te verhelpen.
125 euro
Alles kan verzonden worden, maar natuurlijk ook hier in Enschede worden uitgeprobeerd en worden afgehaald. Aangezien de Kurzweil wel aardig wat weegt (en kostbaar is) heb ik wel liever dat die wordt afgehaald, anders verzending met UPS (kost wel wat).
verzendkosten voor de jamman en de mc 303: ieder 10 euro (verzekerd+verpakkingsmateriaal).
Volgens velen DE loopdelay (heeft MIDI). De Jamman is in goede staat,
wat gebruikssporen maar niks bijzonders. Is inmiddels wel vintage te noemen
en ze staan zeker niet vaak te koop.
Dit is een Engelse (240 volt) versie, werkt hier prima in NL. De adapter
is er een met Engelse stekker, maar ik geef er een reisstekker (twv 20 euro)
er gratis bij waarmee je de Engelse adapter gewoon in het stopcontact kan prikken
hier in NL (ook andersom: Nederlandse apparatuur in de UK, US, etc,etc. handig
voor op vakantie!)
Ik heb laatst een notebook gekocht en gebruik bijna alleen nog maar software
vandaar dat ik 'm weg doe. Hij staat hier al een tijdje onaangeroerd in een hoekje,
zonde natuurlijk!
Voor 375 euro kan jij 'm de nodige aandacht geven!
Kurzweil k2600r
De rackversie van de legendarische k2600 synthesizer
In een notendop: V.A.S.T Synthesis engine, sequencer, 8 outputs, mogelijkheid sample libraries van Roland, ensoniq, etc in te laden, kb3 organ!, kdfx, midi natuurlijk .
Dit is de paarse versie met OS 3.11. Het is makkelijk te upgraden naar het laatste OS: Dit kan gewoon van de Kurzweil website gedownload worden, om het dan op floppy te zetten en daarmee kan je dan de kurzweil van het laatste OS voorzien. Makkelijk dus en als ik een floppy drive had dan had ik het natuurlijk voor je gedaan!
Heeft wat gebruikssporen op het front en 2 krasjes op het plastic wat over het LCD scherm zit (niet op het LCD zelf). Het LCD scherm is nog mooi fel en prima afleesbaar. Op de bovenkant zitten wat meer krassen, maar dat zie je natuurlijk toch niet als je 'm in rack hangt.
klik hier voor grote foto's
De papieren handleiding heb ik niet, wel geef ik er een cd-rom bij met een pdf handleiding en add-ons.
Voor 950 euro kan ie bij jou de studio zowel cosmetisch als sonisch de boel opfleuren.
Als je de k2600 komt afhalen geef ik er een gratis tafelrack bij!
Roland MC 303+ originele adapter
In goede staat. Sommige knoppen moet je wel net wat harder indrukken, maar dat is waarschijnlijk
met een snelle schoonmaakbeurt of contactspray te verhelpen.
125 euro
Alles kan verzonden worden, maar natuurlijk ook hier in Enschede worden uitgeprobeerd en worden afgehaald. Aangezien de Kurzweil wel aardig wat weegt (en kostbaar is) heb ik wel liever dat die wordt afgehaald, anders verzending met UPS (kost wel wat).
verzendkosten voor de jamman en de mc 303: ieder 10 euro (verzekerd+verpakkingsmateriaal).