• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil:MPC2KXL fully loaded met MCF42 filter voor Machinedrum UW/Monomachine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

154

Lid van de week
ruil je nieuwe MPC voor een klassieke tank met spoiler!

MPC2000XL, enkel thuis gebruikt, rookvrij
8 out
EB16 FX-board
Interne Zipdrive
Externe Zip(usb)
32mb intern

en dus het MFC42 filter-spoiler, met beugels

liefst ruilen voor MPC2500, evt met inleg van mijn kant..

evt ook voor MPC1000, maar dan enkel 1 met JJ-OS, Pad-fix(!!!!), Vol geheugen en HD intern, fully loaded dus(net als de 2KXL :) ).
Dit zou dan exclusief de MFC zijn uiteraard, deze zou je dan echter voor een schappelijke prijs kunnen overnemen...

Bericht door een moderator:
Bij een niet specifieke ruil is het verplicht een richtprijs te vermelden (zie de marktplaats-faq). bvd

Bericht door een moderator:
Bij een ongerichte ruil is het verplicht een richtprijs te vermelden (zie de marktplaats-faq). bvd

ruil is gericht op MPC2500 of MPC1000 Fully loaded met padfix. andere opties zijn er niet ;)

Klassieker neemt hier teveel ruimte in, het is een tank met zon filter derop

ruil voor 2500, inleg mijnerzijds? :yamaha:

mfc_mpc.jpg

Alles zit er in dus, FX, Zip, Filter, 8-out, full memory...

Nooit buiten geweest, en ik rook niet ;)

ruil dus, MPC1000 met padfix of een 2500 met bijleg van mijn kant

:kimono:

Niemand overstappen naar de robuuste 2kXL met filterbak er bovenop gemonteerd?

MPC1000 met padfix en JJ voor MPC2KXL inc MFC42, Zip intern en extern, 8 uit, FXboard?

:)

Beste Mod,

Kan de titel worden aangepast naar Te Ruil:MPC2KXL fully loaded met MCF42 filter voor MPC2500/MPC1000 met padfix?

Dank!

:okdan:

Wie-oh-wie? De 2KXL werkt fantastisch, maar ik heb een hok van twee bij twee, het is dus echt uit praktisch oogpunt dat ik hem wil ruilen voor de kleine 1000

Hij is fully loaded, FX, Zip en dus filterbord!

machinedrum uw of monomachine worden ook als ruilobjecten overwogen

doe een voorstel!

in het kort dus, ruil, monomachine of machinedrum uw of mpc2500/mpc1000 padfix en doe dan een voorstel en dat dus

:)

machinedrum vervalt als optie, staat nu hier naast me :)

ruil in overleg(evt wat bijbetalen van jouw of mijn kant) voor

- MPC1000 fully loaded
- Monomachine
- Spektralis
- Virus Snow/TI desktop

of 850 voor de hele mikmak(geen verkoop losse onderdelen)

enkel af te handelen in Amsterdam Oost met evt een hapje en/of drankje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back