[te koop gevr.] 19" rack

Status
Please reply by conversation.

Random

Lid
19" rack voor 8 eenheden als het kan. Lager is ook over te praten :-)
In Maastricht woon ik. Tot en met Eindhoven is in orde voor mij om op te halen.

gilbert

ja, dank je. Vers lid, he :)
kun je dit bericht ook weer eruitgooien? Ik wist niet of het aardig was om iets terug te zeggen of dat het nog een grotere zooi zou worden :)

gilbert

Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij is dat wel een leuk beginnersding, zo voor een maand of 2 ;-)

Maar ondanks dat: kan ik een mixer in de bovenste slots monteren, zodat ik nog wel aan de knoppen kan draaien? Ik zou zulke dingen dus niet weten, dus enige hulp is ontzettend geapprecieerd.

Waarom is dit ding trouwens zo goedkoop, ten opzichte van bijvoorbeeld een SKB 10HE? Is het hout zo cheap?

groets

Je kan er best je mizer in monteren, alleen vind ik persoonlijk dat niet echt handig, tenzij je een 19" mixer habt natuurlijk.

En SKB is erg duur.
Kijk maar naar de flightcases voor synths.

Misschien is dit iets:
De quiklok RS-958.
Speciaal voor mixers
sku_RS_958.jpg

of de quiklok RS-954.
sku_RS_954.jpg

Ik weet ff geen prijzen maar, maar quiklok is ook niet echt goedkoop, maar wel erg goed.

ok weer van alles geleerd :-)

ik zoek dus een 19" rack, minstens 10HE, het liefst open (zodat de warmte weg kan) voor om en nabij de €75,=
is dat een redelijke vraag?

zo'n quiklok ziet er top uit, maar boven de 100 euro heb ik nu niet er voor over. Maar voor minder ben ik zeker geinteresseerd.

die THON STUDIORACK 10HE 38 van thomann ziet er aantrekkelijk uit, dus mocht niemand reageren binnen nu en 2 dagen dan lijkt me dat de oplossing. dus in ieder geval thx voor de link krz

anyone?

gilbert

ps ik heb een 19" mixer

ff snel een wazige pic geschoten van dat thomannrack van 10 hoog.. let niet op de kleine ruimte en rommel.. ik was ff met de patchbay bezig... 8o)
de achterkant is open, dus de warmte kan zo weg..

Attachments

• dvc00088.jpg
    dvc00088.jpg
    19,4 KB · Bekeken: 115
Rekkk

Rekkk

Mogguh!... nee verrek het is al middag!
Shit weer te lang in bed gelegen...

In ieder geval, ik heb mijn eigen 8HE rack gemaakt van een stuk MDF.
Heeft me in totaal 25 Euro gekost en een uurtje ongeveer.

Is natuurlijk niet zo sterk als een echte, maar wel goed genoeg voor thuis.

-C-

hey kids,

bedankt voor alle reacties, heb een hoop opgestoken.
heb een quiklok rs955 gekocht.

bij thomann heet hij vreemd genoeg rs655, maar die bestaat weer niet bij quiklok.com
nou ja, volgens een kleine redenering kwam ik erop uit dat thomann van een 9 een 6 maakt :confused:

dit ding in orde? of hebben jullie zoiets van: cancelen nu het nog kan.

hoi hoi

Origineel geplaatst door Random
bedankt voor alle reacties, heb een hoop opgestoken.
heb een quiklok rs955 gekocht.

bij thomann heet hij vreemd genoeg rs655, maar die bestaat weer niet bij quiklok.com
nou ja, volgens een kleine redenering kwam ik erop uit dat thomann van een 9 een 6 maakt :confused:

dit ding in orde? of hebben jullie zoiets van: cancelen nu het nog kan.

de 6 of 9 is de Amerikaanse uitvoering, die hebben een andere maat, moet je ff opzoeken. Ik weet niet precies meer hoe dat zat... tja, wat kids al niet weten :duivels:

zoiets zou het idd kunnen zijn. Weet iemand hier het fijne van?
Is dit rack überhaupt een 19" rack, zodat ik mijn apparatuur hierin kwijt kan? of zit er een catch aan?

twijfel twijfel :confused:

Origineel geplaatst door Random
zoiets zou het idd kunnen zijn. Weet iemand hier het fijne van?
Is dit rack überhaupt een 19" rack, zodat ik mijn apparatuur hierin kwijt kan? of zit er een catch aan?

twijfel twijfel :confused:

is 19", kiek moar ff op: http://www.quiklok.it

hehe ik heb ook eens een keer een 19" rack van iemand gekregen. Alleen bij thuiskomst bleek het een 17/18 " rack te zijn, spullen pasten er gewoon niet in ! (heb uiteindelijk een gewone tafelstandaard bij Guus Arons in Heerlen gekocht voor ik meen 30 euro. 8 u hoog). Als het goed is heeft ie die dingen nu standaard op voorraad dus zou je daar eens kunnen kijken.

Hoi Gilbert,

Das toevallig, patches dumpen al gelukt met de DX7?
Als je nog niet voorzien bent; Ik heb nog een rack staan.

Eigen ontwerp, das dus beter dan al die fabrieksrackjes. Degelijke staal constructie kan een olifant op gaan zitten.
11 Units hoog

grt Jos

Attachments

• 19inch rack 10he.jpg
    19inch rack 10he.jpg
    15,2 KB · Bekeken: 127
Status
Please reply by conversation.
Back