AK Sys

van de akaimailinglist

maar ik vrees dat het sarcasme is van 1 van de posters

later kwam ie aan met :

Just hours after releasing Aksys 3.0, scheduled 2006, Akai will be upgrading
the from version 3.0 to version to 7.2 for added benefit.

Just hours ago after the first mention of Aksys 3.0 only three hours ago,
the Akai team has already announced Aksys Version 7.2. for OSX, compatible
with OS 9.2. only.

Aksys 7.2 will have the added benefit of 4.2 MORE POINTS than the previous
version 3.0, making version 3.0 look absolutely simple compared to 7.2.
This upgrade will have to do with audio. Audio is better in version 7.2.

Aksys 7.2 will support Mac OS 9.2, with support for OSX coming soon.

Although confusing, this is good news, considering it is news.

----

Ik denk dat ie het tijd vindt dat akai eens wat onderneemt
maar wie weet ;)

kijk,

het enige wat ik zeker weet is dat de nieuwe versie voor de dps24 er zeker komt, samen met import en export(.wav, aiff) via usb.....

dps world

ja dat had ik ook gezien
maar dat is el logisch .. het is nieuwe bak en redelijk uitgebreid
dus voor pro's een must om dergelijk control software er bij te gebruiken

maar wie weet komt er een osx versie 3.0
we zien wel :)

had vandaag akai nederland aan de lijn die mij zomaar vertelde dat medio januari er compleet nieuwe software voor de z serie samplers komt, alsmede de os x versie van ak.sys en os loader ! en dan niet als long-term aankondiging, maar meteen werkend, en gratis te downloaden zoals gewoonlijk !

indd. ook voor ak.sys.en OS voor de dps24 komt er een nieuwe versie eind januarie. +een tool om via usb van de dps rechtstreeks files te impoteren en te exporteren(naar pc of hd).
Ook heb ik vernomen (akai usa) dat men hard werkt aan een nieuwe os voor de mpc4000 en dat dit echt wel en prioriteit is.

BTW. als er hier mensen zijn die echt van programeren kaas hebben gegeten, kan ik je miss. in contact brengen met ontwikkelaars daar. Men zou namelijk bereid zijn om de ontwikkeling voor de ak.sys. van de dps voor MAC.(weet eigelijk zelf niet hoe het met de ak.sys's van andere toestellen zit) de nodige codes vrij te geven indien er echt mensen willen aan werken.

Origineel geplaatst door tewater
had vandaag akai nederland aan de lijn die mij zomaar vertelde dat medio januari er compleet nieuwe software voor de z serie samplers komt, alsmede de os x versie van ak.sys en os loader ! en dan niet als long-term aankondiging, maar meteen werkend, en gratis te downloaden zoals gewoonlijk !

Dat is met recht leuk het nieuwe jaar instappen maar, sorry, en dat is hun eigen schuld,
eerst zien dan geloven!

Origineel geplaatst door mikemix
Dat is met recht leuk het nieuwe jaar instappen maar, sorry, en dat is hun eigen schuld,
eerst zien dan geloven!

dat van de nieuwe OS en Ak.sys voor de DPS24 heb ik van 1 van de ontwikkelaars van de DPS, die jongen is nu op vakantie in frankrijk dan moet hij voor akai mùt enkele mensen op een beurs in de US staan en daarna zouden ze alles releasen. Dus dat voor Z-serie zou ook wel eens kunnen kloppen.;) :okdan:

Back