• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Voor de echte vintage synthfreak...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano220424

in de ban
in de ban
Voor wie interesse heeft verkoop ik een dikke A-4 farde vol met mooie oude en orginele folders van oa:

- Seq Circuits (Prophet 10, 8 en 5, VS, 600,...)
- PPG Wave 2.3, wavetherm, Realizer (!)
- Fairlight CMI (!)
- Synclavier (!!!)
- Emu ( III, Drumulator, SP12,...)
- Moog ( Source, MultiMoog en jaja zelfs Minimoog)
- Korg (MS 10, 20, SQ10,Modulair,...)
- EDPO (Wasp,Spider,Gnat...)
- Roland (te veel om op te noemen oa Sys 700,909, Jup 8, MKS80, 808, SH101 enz enz)
- Oberheim ( Matrix 12, OB serie, DSX DMX)
- Chroma ( Polaris, Chroma, Rhodes...)
- Crumar (Composer, Trilogy)
- Yamaha ( CS reeksen, DX reeksen en zelfs TX816!)
- EMS (!)
- Hohner String & Pianet
- Synton Modular (!!!!)

Verder heb ik nog een kartonnen doos met orginele handleidingen van vintage gear die je gratis krijgt bij de folders.

U begrijpt dat de folders niet gratis zijn wegens niet meer te vinden en sommige foldertjes zijn echt wel exclusief zoals bv die van PPG of Synclavier, anderen echt uit de 70'ties...Doe een ernstig bod of ruilen met een interessant apparaatje mag ook.

Heb je ook org manual juno 60 en de messchien onderhouds manual ?
b.v.d. tnx

mode d'emploi

mode d'emploi

Goh, ik heb geen exact idee van de manuals, want die doos staat in mijn depot en dan moet ik enkele kilometers omrijden.

Juno 60 - ja
Juno 106 - ja

Ook Korg Ms-10 & 20,BX3, 909, orginelen

Verder nog Oberheim, Korg Lambda, kortom een aantal freaky manuals,want zelfs als je de apparaten niet hebt is het een schat aan informatie en documentatie, wich is all in me head.

Wie is freak?

Prijzen

Prijzen

In totaal 102 folders.
Ik vraag 200 euro. Dat lijkt veel, maar d'r zitten veel folders tussen die velen van jullie nooit hebben gezien, en ook nooit zullen te zien krijgen. Synclavier 2 ? , PPG Wavetherm en 2.3 ?, Roland System 700 ??? Fairlight CMI ??????
EMS ??? Jupiter 8 ?

Tesamen met een 50-tal manuals van allerlei toestellen, oa ook 909, 808, juno 60,.106, MC202 is dit niet teveel gevraagd denk ik.

Ik ben op zoek naar een goeie geluidskaart, liefst met meerdere in en outputs.

Komaan gasten, niemand heeft zulke mooie folders, het zijn echt wel hebbedingen...je bent er uren zoet mee en ze worden in de tijd alleen maar meer waard.

Boomtjak biedt 210 euro!

Heb effe de manuals gechekt. Dit zit er oa tussen:

-Prohet VS (nagenoeg niew)
-Roland 808 (nog bijna nieuw in plastic)
-Roland 909 (te doen)
-SH 101
-Jupiter 6
-Crumar Bit one
-Akai VX 600
-Akai AX80
-Oberheim
-Juno 106 (2x)
-Yamaha cs 30
-Yamaha CS 20/40
-Yamaha CS 60 ( niet in deal)
-Yamaha CS 80 (niet in deal)
-Korg DW 8000
-Oberheim DX en DMX
-Roland Rack (volledige reeks)
-MC404
-Promars

en nog veel meer zoals PG 800&300, SH2,626,Korg VC10.. ongeveer 60 stuks totaal.
Zeg maar een vette bijbel als u iets wil leren. Alle folders en Manuals zijn in goede tot zeer goede conditie.

+15 kilo!

+15 kilo!

Een ander probleem is, diegene die het wil moet het hier komen halen, want folders + manuals wegen samen +15 kilo!

Kost me een been om te versturen.
Maar de nieuwe eigenaar mag terecht blij zijn. Hoe groot is de kans dat je dit nog tegen komt?

PROFICIAT!

PROFICIAT!

Mono/Poly is de nieuwe eigenaar van al dat fraais.

Verkocht dus.

Heb je iets van OSCar? Of van een Synton Syrinx? *D

Peace...8)

Ja, foldertje van Synton Syrinx zit ertussen.

Echter, zoals u bovenaan kan lezen, is alles verkocht aan Mono/Poly - the lucky bastard...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back