alicia keys op een jupiter 8

hehehehe beter houden jullie het bij synths analyseren. Ze kan iig zeker zingen.

Anyway der bekendste dingen zijn meestal wel gejat btw .. maar beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen.

dat er bij een vrouw van zo'n schoonheid, en die zo sexy en sterk staat op t podium (met dr plus minus 25 jaar ?) uberhaupt nog gezeken wordt is echt beyond me..
al stond ze te playbacken gvd, who gives a fuck

what a woman..

99,9 % van de mannen op deze wereld kunnen alleen maar dromen van dit kaliber, and if you think otherwise, you need your head examined

dat er bij een synth van zo'n schoonheid, en die zo sexy en sterk staat op t podium (met dr plus minus 25 jaar ?) uberhaupt nog gezeken wordt is echt beyond me..

what a synth ..

99,9 % van de mannen op deze wereld kunnen alleen maar dromen van dit kaliber synth, and if you think otherwise, you need your head examined :D

8~oeii wat een moiie jup is dat

ik vind deze combi stukken lekkerder... damm lekker jeugdsentiment. (voor alle grapjassen ik heb het hier over het muzikale aspect)

Donderdag 24 maart 2008 speelt en zingt ze in Ahoy. Dan kan iedereen zelf oordelen. Ik ga er niet heen.

Is er weleens een draad geweest over mooie vrouwen die ook met synths overweg kunnen?
Bijvoorbeeld Suzanne Ciani. Die zag er goed uit in haar avondjurk tijdens haar optreden op de KLEM-dag. 8~ Ze heeft haar sporen in de elektronische muziek ruim verdiend.
Enne...Wendy Carlos dingt niet mee in deze discussie.

Alicia Keys.....

Leuk voor in de Oprah Winfrey show. En dan vooral met van dat camerawerk vol van die knikkend begrijpende fake mensen en zo'n hysterisch applaus!

Ik vind die zang echt vreselijk overdone, en mateloos onoprecht (alsof dat een uitzondering is), het uiterlijk vind ik verder niet echt relevant. Hoewel ik wel wil aantekenen dat ik het Ka2 zijn hond wel zou gunnen.

Nou, als het dan toch over Alicia Keys gaat: hier is de bespreking van haar nieuwe cd van de Volkskrant! (waarom dat bij cd's ook al met een filmpje moet ontgaat me volkomen, maar het is leuk voor in de pauze ;) )

Voor de tere kinderzieltjes onder ons: ze wordt redelijk afgekraakt (op twee nummers na), dus mocht ge fan zijn: bezint eer ge bekijkt!

Wisselvallig? oja.. leve de hokjes geest.. slechte recencent dus, waar breeddenken toch wel voorop staat lijkt me.

Zo slecht is de rest van de recentie trouwens niet. Alleen zijn hokjes geest doet m de das om. Voor de rest geen slechte recentie.

Hoezo trouwens niet oprecht, en waarom is dat geen uitzondering? lijkt me als je (in iedere grote productie) zoveel tijd en energie en liefde insteekt, dat het wel degelijk gemeend is. Mischien wat te aangedikt (maar hey.. thats the U.S.) maar niet oprecht?

Alicia Keys.. brrr.. Net als Whitney brrrr. en zo heb je er nog een paar. Ik krijg spontane netelroos als ik die muziek hoor. En ook een onbedwingbare agressie komt er in me op..

Whitney is goed als achtergrond zangeres. Net zoals vele andere artiesten. Voor de rest zijn bijna alle alicia keys hits gebaseerd op andere tracks ..

http://en.wikipedia.org/wiki/You_Don't_Know_My_Name

Bijv. Deze teert iig compleet op de sample. Is geloof ik wel iets van 4 seconden lang. Is het complete piano gedeelte en nog wat uit. Tekst is dan weer wel nieuwe dacht ik ..

Toen ik het originel hoorde kreeg ik net zo'n gevoel als toen ik bostich van yello hoorde .. toen vond ik carl craig ook opeens eens stuk minder

zonder de jupiter 8 was deze topic nooit gestart van alicia keys , alleen omdat ze 1 gebruikt en alleen voor de kenners
leuk is wil niet zeggen dat iedereen haar goed moet vinden.

Inderdaad. Ze kan wel zingen, maar ik ben helemaal niet voor die r&b-stijl.
Ik vind het nummer trouwens een marteling voor de oren,
maar dat is kwestie van smaak.

Geef mij maar 'numbers' van kraftwerk

Whitney is goed als achtergrond zangeres. Net zoals vele andere artiesten. Voor de rest zijn bijna alle alicia keys hits gebaseerd op andere tracks ..

http://en.wikipedia.org/wiki/You_Don't_Know_My_Name

Bijv. Deze teert iig compleet op de sample. Is geloof ik wel iets van 4 seconden lang. Is het complete piano gedeelte en nog wat uit. Tekst is dan weer wel nieuwe dacht ik ..

Toen ik het originel hoorde kreeg ik net zo'n gevoel als toen ik bostich van yello hoorde .. toen vond ik carl craig ook opeens eens stuk minder
Dat had ik toen ik 'my name is' van Eminem hoorde en toen het orgineel van Labi Siffre.

Back