tr-707 reset

ik snap ook niet zo waarom... zo bijzonder zijn factory presets over het algemeen niet.
Omdat ie vol met meuk patterns stond. ;)

Maar wat doe ik niet goed dan?? Hou Pattern Write en Step 1 ingedrukt, zet m aan en al die patterns staan er gewoon nog in. :s

Maar goed, hij is weer lekker leeg. :peukie:

Track write moest t dus zijn, als ik dat doe 'loopt ie vast' op de een of andere manier, als ik m dan weer aan en uit zet doet ie t weer normaal en staan mn patterns er gewoon nog in.

Hoe heb je t nou gedaan? ik krijg t nog steeds niet voorelkaar ...

ik heb een aantal patterns als ik daar op druk dan pakt de 707 gelijk ook de volgende mee (2 patterns tegelijk gaan branden) .. Heel vreemd is dat de 707 dan begint te flippen omdat alles in die patterns is ingevuld en handmatig kan ik ze niet leeg maken .. iemand dit wel eens meegemaakt?

sowieso snap ik ook niet dat jullie zeggen dat je track of pattern write ingedrukt moet houden aangezien je alleen in write mode kan komen met de shift erbij .. wat dus ook niet werkt als ik t ingedrukt houd en dan de 707 aanzet .. volgens mij kan je sowieso niet in write mode komen gelijk na t opstarten.. maar moet ie dus eerst al aan staan?

dat doet hier helaas niks .. hoe lang moet je die knoppen ingedrukt houden?

k had opeens allemaal fonkie patterns dr in staan. :)

Ahh en dat was ik dus ff vergeten, zat te kijken of de boel leeg werd..

het is dus wel gelukt.. alleen nu heb ik op andere plekken patterns van 2 tegelijk.. al zijn ze nu niet kompleet ingevuld.. bank B patterns 6 en 7 bijv.

is dat bij jou ook?

- edit -

volgens mij snap ik t eindelijk.. t lijkt 1 pattern bestaande uit verschillende maten.. t vorige probleem is gelukkig weg dankzij de reset

volgens mij snap ik t eindelijk.. t lijkt 1 pattern bestaande uit verschillende maten..
is dat geen pattern chain?

Attachments

• Untitled-1.gif
    Untitled-1.gif
    58 KB · Bekeken: 113
Back