Alpha Juno 106

Status
Please reply by conversation.

Disorder

Stamgast
Zie titel. Ben op zoek naar een Alpha Juno 106 in, uiteraard, goede staat. Prijs wil ik over onderhandelen.

:walker:

idd nerve,
een alpha Juno 1 /alpha juno 2
een MKS-50 dacht 'k
of Juno 106...

Oeps mijn fout. Ik bedoelde de Juno 106 dus.

Wat moet je voor die Alpha Juno 2 hebben trouwens? Nog in goede staat? Heb 'm laatst gehoord en dat klonk erg vet. Heeft The Prodigy ook gebruikt op het Experience album, toch?

zou goed kunnen ja. Verder is de alpha2 ook super als masterkeyboard

De Alpha Juno's zijn legendarisch met die Dominator - Hoover SoundPatch... Volledig editeerbaar - en verder kan ie nog 1000de dingen meer!!!

ah.................

Attachments

• alpha.jpg
    alpha.jpg
    32,9 KB · Bekeken: 84
Even voor de duidelijkheid. Als ik de Alpha Juno 2 koop, is die controller (ben de naam even kwijt) die er voor is echt een stuk beter? Heeft er iemand ervaring mee? Lijkt me wat fijner dan die dial te gebruiken.

En nog iets.. Zijn er nog wat accesoires die ik er maar beter bij kan kopen? Waar moet ik op letten?

'K Heb een Alpha Juno 1 en ik mis die Hardware controller echt niet hoor!!! in tegendeel zelfs - Der zijn zoveel soft editors voor te vinden, 't Is zoals een vst maar dan met hardware synth, ni?

Komen de meeste 2e hands synths met bekabeling/adapter, of moet daar ook nog voor betaald worden naast de prijs voor de synth alleen. Op marktplaats en ook hier zie ik vaak alleen de synth zelf aangeboden worden. Ik neem aan dat dat alles er op en er aan is wat er destijds ook in de doos zat?

Heb nog nooit een synth via deze weg gekocht.

Meestal zit er een voeding bij,
soms nog een handleiding,
meestal geen originele doos

Best is een originele foto te vragen van 't toestel!

Komen de meeste 2e hands synths met bekabeling/adapter, of moet daar ook nog voor betaald worden naast de prijs voor de synth alleen. Op marktplaats en ook hier zie ik vaak alleen de synth zelf aangeboden worden.
wat er bij hoort te zitten om de synth te laten functioneren hoef je niet individueel voor te betalen. een adapter, handleding hoort gewoon bij de synth. voor een doos die men in uitzonderlijke gevallen er nog bij heeft dus ook.

in essentie draait het altijd om de synth, de rest is mooi meegenomen waar de verkoper toch van af moet omdat ie er toch geen zak meer aan heeft.

Hey,

Als je nog steeds een juno106 zoekt, dan moet je forumlid Tarabass eens benaderen.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=88345&

Gisteren met een maat van me mee geweest die de jx3p uit zijn advertentie kocht, en dat ding was top! Als de 106 in dezelfde staat is, is dat absoluut een aanrader! En als je werkelijk in Overijssel woont, nog in de buurt ook.

Status
Please reply by conversation.
Back