Realtime FFT Spectrum Analyser in UB VST formaat?!?

gremlin23

Compleet gestoord!
Hey guys,

Naast het leren van klassieke muziek theorie heb ik het volgende boekje aangeschaft: http://cgi.ebay.com/WELSHS-SYNTHESI...goryZ378QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Vooral het nabouwen van geluiden aan de hand van de realtime spectrum analyser weergave lijkt mij interessant.

Mijn probleem?

Welsh maakt gebruik van MDSP's Smartelectronix Fre(a)koscope VST plugin.
Helaas wordt deze niet door Cubase 4.1 herkent op mijn Mac Pro...
Kent een van jullie een goed alternatief?

De Roger Nichols Inspector Free heb ik niets aan. "Dat" is wat "anders". De Inspector XL lijkt vergelijkbare functies te bezitten maar hier ga ik niet voor betalen!
Voxengo Span is alleen voor PC...
Iemand een idee?
Ik kan verder weinig vinden :(

.........Bootcamp ?

YES YES YES!!!

Sorry voor het vervuilen van dit forum.
De plugin deed het niet op mijn macbook (ook C4.1).
Voorheen werkte het niet op C4 dus ging er vanuit dat ie het ook niet op de Mac Pro zou doen.
Toch wel! Dankzij de VST bridge :)
Begrijp alleen niet waarom het niet op de Macbook werkt...
Niet zo belangrijk.

Boekje is aantebevelen.

Groetjes

Frederik.

:confused::confused::confused:=(:confused::confused::confused:=8D

Godver$)$)$!!

Freakoscope doet het niet helemaal naar behoren. Ik moet telkens in het venster klikken of licht aan de controls draaien zodat de plugin realtime de frequency analysis weergeeft. En dit doet de plug alleen als ik met de muis werk. Ik heb geprobeerd een van de parameters ligt te automaten maar dan werkt het helaas niet....
Ik heb dus niets aan deze plugin? Of (heeeeel misschien) doe ik iets verkeerd. Ik denk het niet :(
Het is jammer dat je niet kan inzoemen in de door Cubase ontworpen Scope plugin...

Ik heb dus weer dezelfde vraag als aan het begin van deze thread..
Kent iemand een alternatief?!?!

Back