• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Machinedrum Te Koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jack 'n Jill

Stamgast
De Machinedrum die ik twee maanden geleden heb gekocht bied ik te koop aan. Ik heb besloten voor de beats toch weer gebruik te gaan maken van een sampler. Iemand nog een goede tip voor een sampler? Ik heb zelf de EMU 6400 Ultra gehad maar was daar niet zo tevreden over. Klonk wat mij betreft wat kil. Met name de filters. Anyway, de Machinedrum verkeerd nog in sublieme staat. Hij heeft twee maanden bij mij op het bureau gestaan en is eens per week aafgestoft :-) Geen live optreden mee gedaan. Originele doos uiteraard, inclusief aankoopbon.

De Machinedrum is nieuw 1350 euro, ik bied hem aan voor 1100. Geen levertijd, gloedje nieuw, 250 euro mider dan nieuwwaarde.

Zie voor info : www.machinedrum.com

Martin

Niet lullig bedoelt hoor! Jack 'n Jill!!!;)

Maar nog niet eens voor een kwart 909!;)

Wat is er mis met een Emu 6400 Ultra???:confused:

Dat vindt ik persoonlijk toch 1 van de vetste samplers die je maar kan hebben!!!:confused:

Vooral juist die filters!!! Die klinken wel 4 keer zo bruut als van een Akai!!!:confused:

PS: Dis mijn mening!!!

Peace...:biertje:

Origineel geplaatst door Boost303
Als je de machinedrum direct besteld bij Elektron kost hij 1100 nogwat euro nieuw, je kan deze order ook via een muziekwinkel in Utrecht plaatsen en zij zorgen dan dat ze de machinedrum naar je toe sturen

Ik ben zeer benieuwd waar jij op de elektron site de machinedrum voor 1100 euro kan aanschaffen. Ik heb de machinedrum bij een muziekwinkel in Utrecht gekocht voor 1350 euro. Als hij ergens anders voor minder te koop is ga ik uiteraard met de prijs omlaag, maar niet op basis van een vermoeden.

Origineel geplaatst door Mangina
Niet lullig bedoelt hoor! Jack 'n Jill!!!;)

Wat is er mis met een Emu 6400 Ultra???:confused:

Dat vindt ik persoonlijk toch 1 van de vetste samplers die je maar kan hebben!!!:confused:

Vooral juist die filters!!! Die klinken wel 4 keer zo bruut als van een Akai!!!:confused:

PS: Dis mijn mening!!!

Peace...:biertje:

ontopic blijven aub

hij kost nieuw gewoon 1350 euroos, in de winkel of via internet.
voor 1100 usdollar kan je hem ook kopen maar dan moet je hem wil in de US gaan ophalen.

de gevraagde prijs is gewoon oké vindt ik.
ik kan het me nu niet veroorloven anderds zou ik hem zeker voor die prijs kopen.
is hij nog niet verkocht?

Er zijn toch ook geruchten dat dat hij gekloont gaat worden?
weet iemand hier iets van? (is toch hoofdzakelijk digitaal?)

cheers,
social:peukie:

Origineel geplaatst door Jack 'n Jill
Ik ben zeer benieuwd waar jij op de elektron site de machinedrum voor 1100 euro kan aanschaffen. Ik heb de machinedrum bij een muziekwinkel in Utrecht gekocht voor 1350 euro. Als hij ergens anders voor minder te koop is ga ik uiteraard met de prijs omlaag, maar niet op basis van een vermoeden.

1100 nog wat euro was het en het is echt waar een vriend van me er echt voor die prijs een besteld en gekregen. Deze prijs geld echter alleen als je de bestelling door de winkel laat doen. Het pakje komt dan uit scandinavie naar je deur en je moet de postbode ook betalen. Ik vond het eerst ook een vreemd verhaal. Maar tis echt waar

Dus in de winkel in Nederland kom je hem niet voor die prijs tegen. Hierentegen kan je hem dus wel via een winkel voor die prijs bestellen

1100 is een mooie prijs. Succes met de verkoop, ik kan het geld eventjes niet missen.

[offtopic]
Kwijlradius. :D
[/offtopic]

Tis veel moois voor veel geld.

Suc6 met de verkoop.

Origineel geplaatst door Mangina

Gelukkig niet...:D

[sorry BamBam]

@jack'nJill: Kan 'm evt. ruilen tegen een perfecte Ensoniq ASR-X pro, met bijbetaling, uiteraard..:)

Origineel geplaatst door Boost303

Dus in de winkel in Nederland kom je hem niet voor die prijs tegen. Hierentegen kan je hem dus wel via een winkel voor die prijs bestellen

Dan moet je wel een winkel vinden die 'm voor inkoopprijs wil verkopen... Of zelf een BTW nummer hebben, maar dan moet je volgens mij een relevant bedrijf hebben, dus import van geluids/studioapparatuur oid, maar ik kan ernaast zitten, natuurlijk... het is nog vroeg..:)

machinedrum nog te koop

machinedrum nog te koop

De machinerum is nog te koop voor 1100 euro!!!

hmmm.....waarom komt mijn loon pas de 25e weer? bij die tijd heb je hem allang verkocht waarschijnlijk.....grrrr.....nouja....het is de laatste tijd ook weer een trend dat iedereen zijn machinedrum verkoopt geloof ik, dus wie weet heb ik over een maand wel weer geluk :)

machinedrum

machinedrum

Jack 'n Jill.........

Check ff je/jullie PB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back