Ik ben softsamplers gewend en denk dat echte samplers moeilijker zijn mbt de bediening.
Als je zo'n lijst hebt van bv. 1000 samples en je wilt nét die ene hebben die ertussen staat, maar die je niet zo snel kan vinden... op de computer zie je een enorme lijst van 1000 namen, en als je erop klikt hoor je em meteen. Hoe zit dat met hardware?
En hoeveel latency heeft een doorsnee sampler (a-series van yamaha)?
En kan een yamaha sampler akai formaat lezen? En soundfonts?
En gaat het een beetje snel een drumkit te maken (1 geluidje per toets)?
En het 'uploaden' naar je sampler toe, gaat dat een beetje vlot?
Ik ben niet echt bereid veel uit te geven voor een sampler (hij speelt toch alleen maar een wav'je af wat de standaard audio player in windows 3.11 ook al kon?), maar zal er iets te vinden zijn tussen de 300 en 800 gulden?
Als je zo'n lijst hebt van bv. 1000 samples en je wilt nét die ene hebben die ertussen staat, maar die je niet zo snel kan vinden... op de computer zie je een enorme lijst van 1000 namen, en als je erop klikt hoor je em meteen. Hoe zit dat met hardware?
En hoeveel latency heeft een doorsnee sampler (a-series van yamaha)?
En kan een yamaha sampler akai formaat lezen? En soundfonts?
En gaat het een beetje snel een drumkit te maken (1 geluidje per toets)?
En het 'uploaden' naar je sampler toe, gaat dat een beetje vlot?
Ik ben niet echt bereid veel uit te geven voor een sampler (hij speelt toch alleen maar een wav'je af wat de standaard audio player in windows 3.11 ook al kon?), maar zal er iets te vinden zijn tussen de 300 en 800 gulden?