origineel manual Sequential Drumtraks

Status
Please reply by conversation.
Leo, waarom wil je een originele manual hebben?
Je hebt laatst kunnen zien dat ik ook een drumtraks heb staan en ik kan je vertellen dat ik ook een manual erbij heb.
Ik kan je waarschijnlijk wel een nette kopie van de manual bezorgen. Nu weet ik alleen niet of de geupdate rom die er bij mij inzit ook in deze manual beschreven staat, volgens mij had ik daar ergens een appart documentje over.

In mijn handleiding staat bijv niet dat je met ENTER-9 de Omni off zet. Dus als je volgens de handleiding het midi kanaal instelt, reageert de drumtracks nog steeds op elke kanaal. Maar na die ENTER-9 dus alleen op het juiste.

Hoe je de drumtraks op omni off moet zetten staat inderdaad niet in de manual beschreven.
Het os wat ik er in heb zitten kan als extra's (from memory):
Tunen van de geluiden via midi
Ik weet op dit moment niet meer wat er verder veranderd was, zou ik moeten opzoeken

bedankt, het gaat me om de heb. bij de ems, sonic6, multimoog en zelfs de sh5 (voorkant ontbreekt helaas) heb ik de originele manuals, hoort er een beetje bij, vind ik. vandaar dat ik de drumtraks ook nog eens zou willen. heb m al een paar keer gehad maar steeds netjes meegegeven als ik de drumtraks weer eens verkocht. nodig heb ik m verder niet. als ik eens iets wil weten (over de klok of zo) zoek ik op het net.

Joh, volgens mij heb ik ook nog ergens een manual van een multimoog liggen. Ergens in (vermoedelijk nederland) zwerft er namelijk een multimoog rond waarvan de manual nog hier ligt.....

als de manual nog erg netjes is (het is zo'n soort paperback waarvan de bladzijden snel los gaan) weet ik wel iemand die je er blij mee kan maken.

:slotje::doei:

deze mag dicht, we naderen de 5 jaar en 6500 berichten. tijd om af te bouwen.

jaja, morgen hoop ik een tip top vcs3 in huis te hebben, dan heb ik wel iets anders te doen...;)

Status
Please reply by conversation.
Back