Voorstellen... dan maar...

Welkom

Welkom

En weer een lekkere ruige producert erbij ;)

voel je thuis, pak een biertje, nee een krat... voorlopig zit je hier nog wel even

welk0m stef!

grote fan ben ik van je..
dark syndicate!!! :)

en je dnb werk mag er ook wezen!!!

gr.
Mw:maffia:

Welkom op het forum dan maar. Volgens mij heb ik nog een paar oude nummers liggen die door jou gemaakt zijn.

Lachuh..... back to the old day's.

Zou je misschien een overview foto van je studio kunnen posten of op je site zetten, ben wel benieuwd.

Ja, toch maar even lid geworden ;) good to be here! en ik zeg dus.. :doei: allemaal!

Zoe, alles oke! doet die mks30 het nog een beetje goed 8)

En de rest, thanx for the comments on the tracks! :okdan:

Origineel geplaatst door Predator
C-Code is that you ;) hoe is ie dan fratser, alles flex? :confused:

Yep man alles cool........leuk dat je je hier ook hebt aangemeld !!(offtopic)ik heb sinds gisteren een mackie, en dat maakt het nog beter....wat een sound !!!(//offtopic)

vellekommen

Origineel geplaatst door BananaWorld
Welkom op het forum dan maar. Volgens mij heb ik nog een paar oude nummers liggen die door jou gemaakt zijn.

Lachuh..... back to the old day's.

Zou je misschien een overview foto van je studio kunnen posten of op je site zetten, ben wel benieuwd.

mot je gewoon ff www.djpredator.com checken..
heb daar wel eens wat foto's gezien
hè? predator? TC fan :D

TC m-one en d-two klinken wel erg lekker ja! wil de triple-c nog hebben, staat wel netjes :D Mjah, nu ik EOS4.7 in me Emu heb zitten met die interne compressor plugin voor me RFX board heb ik niet echt meer een Triple C nodig!.. bedoel Sampler met verschillende compressie op elke uitgang x 16 ;) maar misschien voor me externe synths is het wel handig, weet alleen niet of die triple C een beetje goed is, moet nog even het forum hier door lezen :eureka:

Back