[trackje] met bijna alleen software gemaakt

heren, deze discussie is eindeloos en al zo vaak gevoerd, gaan we weer ontopic

Ik heb de eerste versie geluisterd (die had ik toevallig al gedownload) en vond m wel relex, en dan met name de percussie. Die synthsound in die break vond ik ook niet zo geweldig, en idd een bassline erbij had misschien gekunt, is niet echt een vereiste.

eindelijk kunnen luisteren
het is doorgaans mijn muzieksmaak niet
maar ik vind het heel knap in elkaar zitten
petje af!!!

Klinkt wel lekker ja. Wat je allemaal wel niet met software kan doen. Kennis van me maakt muziek met een tracker en gaat binnenkort muziek uitbrengen bij TTM terwijl er mensen zijn die hele studio`s hebben en gewoon alleen maar shit uit halen. Volgens mij is het over een paar jaar zover dat bijna iedereen nog maar muziek maakt met alleen de computer.

lekker gedaan.. mooi nummertje.. ik begrijp alleen niet waarom iedereen zo verwondert is over wat je met software kan doen.. Dat maakt toch niets uit.. Iedereen maakt muziek op de manier hoe diegene het fijnst kan werken.. of dat nu software matig is of met een hele studio BOEI.. Het gaat om het nummer..
Dit is gewoon een zeer coole track.. en die krijgt zeker een plekje bij mijn verzameling

l8tr :biertje:

goose thise one rockz...

hijs heel lekker...en vooral profecioneel, zoals velen zeggen dat ze net dat kleine bas soundje missen, vind ik et eigenlijk wel meevallen ik vind het prima zo (maakt het wat rauwer, waar ik wel van hou)...wel zoals eerder gezegd was is dat er ietsie pietsie laag mist

meer heb ik niet te klagen...ga zo door :biertje:

Origineel geplaatst door prayer
lekker gedaan.. mooi nummertje.. ik begrijp alleen niet waarom iedereen zo verwondert is over wat je met software kan doen.. Dat maakt toch niets uit.. Iedereen maakt muziek op de manier hoe diegene het fijnst kan werken.. of dat nu software matig is of met een hele studio BOEI.. Het gaat om het nummer..
Dit is gewoon een zeer coole track.. en die krijgt zeker een plekje bij mijn verzameling

l8tr :biertje:

Volgens mij was dit allang uitgesproken.......:doei:

Back