Durf te vragen: beetje hulp met de syntforum contest track

rvanommen

Ouwe rot
Hi mensen,

Ik ben er op de valreep toch nog aardig in geslaagd om een vrij aardig trackje (bijna) af te ronden voor de contest van dit jaar.
Ik ben gegaan voor iets met een beetje relaxed synth sfeertje. 120 bpm track met en daarbij geprobeerd een beetje moderne synthwave achtige track af te leveren.. maar goed, niet al te veel "spoilers" :D

Ik zou het echter wel fijn vinden als ik iemand zou hebben die een beetje een geoefend gehoor heeft en de kennis en het zelfvertrouwen heeft om kritisch/constructief mix advies te kunnen geven.
Dat is nou niet bepaald mn sterkste kant namelijk, maar ik wil er wel een beetje mn best voor doen.

In mijn persoonlijke bubbel ben ik voornamelijk omgeven door mensen die zeggen dat ze alles wat ik doe super leuk vind (dat liegen ze, omdat ze me aardig vinden ;))
Super lief, en compleet nutteloos dus.... een kritische second opinion is wel fijn vind ik :)
(ik ben geen gevoelig type, dus wees niet bang om je ongezouten mening te geven)

Is er iemand die een keertje naar mn track wil luisteren en die van een beetje kritische feedback (vooral op de mix, maar alle feedback is welkom) zou willen voorzien?
en bij geen gehoor... even goede vrienden.... tis meer een "durf te vragen" momentje.
Dus alleen als je t ook leuk vind hoor.... want ik heb ook geen schaamte voor t inleveren van een amateuristisch soep-zootje... ben ook gewoon een hobby-amateurtje, dus dat is dan ook maar wat het is :)

Back