Gegroet allen!
wederom een nieuw (eigenlijk oud) lid.
Heb me al enkele maanden geleden aangemeld geloof ik, maar vervolgens nooit iets mee gedaan.
Dus bij deze maar ff netjes voorstellen.
Heb een aantal jaren redelijk fanatiek gemuziekt, ben daarna ff gestopt, weer doorgegaan (he Fuse!!
), weer gestopt om nu met veel zin weder in mijn stu-stu-studiootje te duiken.
Ik ben voornamelijk van de hardware (hoewel ik cubase ook wel heb aangeraakt) maar kijk met een schuin oog naar Ableton.
Ik geniet van het draaien van knopjes maar ben verre van een presetbouwer.
Software vind ik maar ingewikkeld en ik kon vroeger lezen-en-schrijven met mn oude X3 en MPC. Dat ga ik weer oppakken dus.
Zo ook de Micro Modular.... die heb ik nooit een eerlijke kans gegeven dus dat ga ik ook maar eens doen.. mocht iemand nog bakken met sounds daarvoor hebben... dan hoor ik t graag.
In mn sig staan toch wel de belangrijkste invloeden... maar van de genoemde artiesten geniet ik toch het meest van de eerdere albums (om de een of andere reden krijgen maar weinig artiesten het voor elkaar om hun kunstje te herhalen en toch niet te vervelen
)
Ik heb een enorme liefde voor de sounds van Bochum Welt, maar die krijg ik niet helemaal uit mijn eigen bakkies. (tips.. wie-o-wie?)
'k wil toch eigenlijk nog wel s wat uitbrengen.
Heb ooit een aanbod gehad van een engels idm-label maar had destijds te weinig tijd om een en ander af te ronden.
We spreken elkaar!
wederom een nieuw (eigenlijk oud) lid.
Heb me al enkele maanden geleden aangemeld geloof ik, maar vervolgens nooit iets mee gedaan.
Dus bij deze maar ff netjes voorstellen.
Heb een aantal jaren redelijk fanatiek gemuziekt, ben daarna ff gestopt, weer doorgegaan (he Fuse!!
), weer gestopt om nu met veel zin weder in mijn stu-stu-studiootje te duiken.Ik ben voornamelijk van de hardware (hoewel ik cubase ook wel heb aangeraakt) maar kijk met een schuin oog naar Ableton.
Ik geniet van het draaien van knopjes maar ben verre van een presetbouwer.
Software vind ik maar ingewikkeld en ik kon vroeger lezen-en-schrijven met mn oude X3 en MPC. Dat ga ik weer oppakken dus.
Zo ook de Micro Modular.... die heb ik nooit een eerlijke kans gegeven dus dat ga ik ook maar eens doen.. mocht iemand nog bakken met sounds daarvoor hebben... dan hoor ik t graag.
In mn sig staan toch wel de belangrijkste invloeden... maar van de genoemde artiesten geniet ik toch het meest van de eerdere albums (om de een of andere reden krijgen maar weinig artiesten het voor elkaar om hun kunstje te herhalen en toch niet te vervelen
)Ik heb een enorme liefde voor de sounds van Bochum Welt, maar die krijg ik niet helemaal uit mijn eigen bakkies. (tips.. wie-o-wie?)
'k wil toch eigenlijk nog wel s wat uitbrengen.
Heb ooit een aanbod gehad van een engels idm-label maar had destijds te weinig tijd om een en ander af te ronden.
We spreken elkaar!