• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MC-505 te koop of te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pilo2710

Hiephoi!
Ik heb hier nog een Roland MC-505 waar ik nog niet helemaal mee uitgespeeld ben, maar past niet helemaal in mijn setup. Daarom te koop voor 250 euro.
Display mist streep links en boven, maar is verder prima en niet storend.

Aan de achterkant van de case zitten twee krassen, die verder niet storend zijn, omdat ze op de achterkant zitten. De rest van de case is nog prima.

Te ruil voor een Novation Nova met bijbetaling, een Novation KS Rack, een Novation Xiosynth 25 of Novation X-station met bijbetaling.

Hehe, nogal een Novation verlanglijstje ;).

PB even als je interesse hebt.

Mod; Niet om te schoppen hoor... ;)

Als iemand nog een leuk ruilvoorstel heeft.. Daar ben ik altijd wel voor te porren.. Liefst analoge modules, naast die lijst met Novation spullen die ik al genoemd heb.

Wat uit mijn lijst met wensen blijkt is dat ik een goede interface en controller voor mijn laptop zoek of een goede analoge synth. Dus als je lekker wil "Grooven", laat het me weten...
Ik kan denk ik aan je wens voldoen. Enne, 250 euro is richtprijs, maar als je een ander voorstel hebt.... :okdan:

Kick, voor diegene die niet weten hoe zo'n ding er uit ziet.. *D
rolandmc505.gif

Prijs 250 eu of een leuke ruildeal. Voorkeur gaat uit naar het tweede

Wie wordt de nieuwe "Groove-meister" van het Synthforum? Voor maar 200 euro weet je alles!! Komt u maarrrrrr!!! ;);) Nu, met gratis biertje, frisje, wijntje, koffie, thee bij halen. :mega:

Kan ook verstuurd worden, maar dat op eigen risico/ geld enzo.. Ik probeer zsm de foto's te plaatsen. Als je interesse hebt, kan ik ze ook ff mailen natuurlijk..

Grooven voor 200 euro! Jaja, het kan echt! (ook leuk voor in de zak van de goede Sint of onder de boom natuurlijk ;) )

Komkom, er moet toch wel iemand interesse hebben? 200 euro voor een MC-505 is toch niet teveel?

*D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back