atari st gevraagd

Status
Please reply by conversation.
gevraagd atari st omgeving Rotterdam

ik heb hem nodig om mijn fb01 te editen

STeem

Werkt gewoon met midi, vanaf je pc. Of Nostalgia voor de OS x (met classic)

STeem

Werkt gewoon met midi, vanaf je pc. Of Nostalgia voor de OS x (met classic)

STEEM is geweldig. Gebruik het voor mijn TX81Z met de yseditor voor Atari. Maar de real thing blijft leuk als je zoals ik last heb van nostalgische gevoelens. In de praktijk komt het er helaas op neer dat ik mijn Atari zelden meer aanraak, zeker niet sinds STEEM er is. ;{ ;)

Ik wil ook wel weer zo'n ST voor de nostalgie..

wat waren nou ook alweer de minputen van die ST's buiten dat ze knalgeel worden door verkleuring :-)

ik heb hier (midden in drenthe, dus ook niet echt om de hoek) ook nog een st-e staan die te koop is

Ik wil ook wel weer zo'n ST voor de nostalgie..

wat waren nou ook alweer de minputen van die ST's buiten dat ze knalgeel worden door verkleuring :-)

Die zijn er eigenlijk niet. Zeker niet als je hem voor midi wil gebruiken. Bij spelletjes klinkt hij in de meeste spellen ietwat minder dan de Amiga maar dat verschil werd met de komst van de STe een stuk minder. Zorg wel, als je voor een hardware Atari ST gaat, dat je er een harddisk bij hebt, dat maakt het leven een stuk gemakkelijker.

Voor meer info etc, http://www.atari-forum.com/

Ik heb een Atari Mega 4 in de aanbieding liggen met toetsenbord, muis, cubase floppy, 2 midi kabels en optioneel een HD zonder kabels (moet mischien aleen code gekraakt worden)

Heb een topic in aageboden voor de geintereseerde met foto's

Status
Please reply by conversation.
Back