Hallo,
Voor onze sympho-band in oprichting zijn wij nog op zoek naar een toetsenman/vrouw.
Geen absolute sympho-liefde vereist, wel een goeie basistechniek en interesse in deze muziek die vaak/soms net iets verder gaat dan refreintje/coupletje. Onze helden zijn o.a. YES, Genesis, Marillion, Kayak enz. enz. De status van de band wordt low-profile. Ben je nieuwschierig geworden en wil je meer informatie?, mail dan even naar Sympholover@gmail.com.
Reeds aanwezig: gitaar, drums en basgitaar.
Gezocht wordt nog: toetsenman/vrouw, zanger/es en eigen oefenruimte.
Zuidholland omgeving Bollenstreek.
Voor onze sympho-band in oprichting zijn wij nog op zoek naar een toetsenman/vrouw.
Geen absolute sympho-liefde vereist, wel een goeie basistechniek en interesse in deze muziek die vaak/soms net iets verder gaat dan refreintje/coupletje. Onze helden zijn o.a. YES, Genesis, Marillion, Kayak enz. enz. De status van de band wordt low-profile. Ben je nieuwschierig geworden en wil je meer informatie?, mail dan even naar Sympholover@gmail.com.
Reeds aanwezig: gitaar, drums en basgitaar.
Gezocht wordt nog: toetsenman/vrouw, zanger/es en eigen oefenruimte.
Zuidholland omgeving Bollenstreek.

Bovendien heb ik al 2 bands waar ik eigenlijk niet genoeg tijd voor heb... Ik dacht gewoon: kom, laat ik 'ns de vragen stellen die toch gesteld gaan worden
WEL meteen met gates en delirium beginnen mannen..?..
Het lijkt me daarbij ook niet gaaf om met een nummer te beginnen dat na een paar maanden pas begint te lopen (Gates is ook 20+ min. lang hè!); niet bijzonder goed voor zelfvertrouwen, speelplezier en dergelijke... Alhoewel veel prog nog niet zo supermoeilijk is; meer een kwestie van strak zijn en goed met ritmes om kunnen gaan (King Crimson bijvoorbeeld!). Maar dat terzijde - en geldt dus niet voor The Gates of Delirium.