Poly-Peter
Ex Poly-61 bezitter
Zie je niet vaak volgens mij. Iemand iets leuks / bijzonders te vertellen? Wat maakt zo'n ding speciaal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
, maar die is én onbetaalbaar én onvindbaar.
Heb ooit de DX 7s gehad, en begreep er helemaal niets van..zowel het programmeren maar vooral het geluid wat eruit kwam..het was allemaal DX=niets..mijn onkunde natuurlijk...maar toch..bij andere machine's had ik daar veel minder lof GEEN ast van....
IK denk dat met name de merk/type -naam de kopers zal lokken..veel marketinggeld is daarin gestopt...
zodat hier plots een thread gestart woordt..maar voor dat geld zijn geweldige andere zaken te koop...
een Motif..wel helemal okay, of een CS6X voor veel en veel minder...
de purist gaat natuurlijk voor de DX7...ook voor een grabbel te krijgen..
Murc![]()

de DX7 was al amper te doorgronden..laat staan dus x 2 .
maar daar gaat het m.i. niet om..
het is sound, sound sound...en dan begrijp ik het DX verhaal niet meer...
Murc
HEB je mijn PULSER M75S gezien...op de marktplaats van dit fraaie ===SYNTHESIZER==== forum..?
daar zijn er veel en veel minder van....
en die heb ik OOK nooit te koop zien staan...
Murc![]()
Heb ooit de DX 7s gehad, en begreep er helemaal niets van..zowel het programmeren maar vooral het geluid wat eruit kwam..het was allemaal DX=niets..mijn onkunde natuurlijk...maar toch..bij andere machine's had ik daar veel minder lof GEEN last van....
(...)
een Motif..wel helemal okay, of een CS6X voor veel en veel minder...
de purist gaat natuurlijk voor de DX7...ook voor een grabbel te krijgen..
Kopen Digimod - dan kun je je wishlist inkorten! 

Toch is dat niet het enige, het is ook een beetje roem enzo...
Ik heb een Korg EX800, daar hoor je nooit iemand over terwijl het de kleinste analoge midibak is die ik ooit heb gezien. Durft men 80 euro voor te vragen... onbekend maakt onbemind.
!
CITAAT: For performances, the DX-5 shares the DX-1's bitimbric ability to play two patches from memory (Channel A and B) with the keyboard in layer or split mode and the polyphony reduced from 32 to 16 voices. That's a very cool ability for an old
goh wat bijzonder...? maar de ELKAEK 22 had dat al 5 jaar eerder maar ook veel minder marketing budget..
ja zo gaat dat in synthi land...
HEB je mijn PULSER M75S gezien...op de marktplaats van dit fraaie ===SYNTHESIZER==== forum..?
daar zijn er veel en veel minder van....
en die heb ik OOK nooit te koop zien staan...
Murc![]()