Orchestra tracky

Xpressive

Producer
Klinkt prachtig! Vooral die operazangeres erbij. Waar ga je dit voor gebruiken?
Lijkt wel iets voor bij een vette game. Prince of Persia ofzo?:D

Waarvoor ik hem ga gebruiken? Tja, dat weet ik eigenlijk niet. Heb hem vanmorgen pas gemaakt dus heb er nog niet over nagedacht. Het Lijkt me wel wat om gamemuziek te maken.

@Meinte37: dit is idd niet alleen Atmosphere. Heb hier gebruik gemaakt van diverse instrumenten waaronder: EWQLSO Gold Bundle (EastWest), Motif-rack ES, Atmosphere, Nexus en wat samples die ik gemaakt heb, waaronder die drums(knal) die in de track zit.

:)

schitterend echt waar, kort maar krachtig....doet me denken aan wat een band als Epica gebruikt in hun muziek...als intro voor hun concerten.....Hoe heb je Dit gemaakt
met respect

groeten

:halleluja schitterend!! Echt erg mooi, alleen jammer genoeg zo kort..

:halleluja schitterend!! Echt erg mooi, alleen jammer genoeg zo kort..

Thanks ! hij is idd een beetje kort. Heb er ook nog niet zoveel tijd aan besteed maar wilde vast een eerste opzetje laten horen.

schitterend echt waar, kort maar krachtig....doet me denken aan wat een band als Epica gebruikt in hun muziek...als intro voor hun concerten.....Hoe heb je Dit gemaakt
met respect

groeten

Ben er gewoon mee begonnen en dit is er uitgekomen. Ging eigenlijk een beetje vanzelf.

Schop: Niemand meer ??

:doei:

Klinkt zeker goed!

De kunst is nu om het arrangement wat dynamiek te geven, in termen van tempo/sfeer/noteschema. Dat is vaak de kunst en tegelijkertijd een van de moeilijkere elementen van orchestratie, maar de "loop" is zeker een goede basis om verder uit te werken.

Heb je nog meer van dit soort spul? Ga 'm straks zeker nog eens op goede speakers beluisteren...

:okdan:

Knap stukje. Het klinkt heel natuurlijk. Ongelofelijk wat je tegenwoordig alleen op je zolderkamer in elkaar kunt sleutelen, qua geluid.

Dank voor de reacties. Stem komt idd uit een sample pakket. Zal kijken of ik tijd heb om de track af te maken. :)

:okdan:
Tijd kun je maken :engel:

Dat is ook zo maar soms moet je andere prioriteiten stellen, maar ga hem zeker een keer afmaken. :okdan:

Intro Track

Intro Track

goeie game-intro track! Cool gedaan.
Zeker is dit een game / movie-intro track!
Dus heb ik hem maar in een filmpje van mij geplaatst (met toestemming8~): http://youtube.com/watch?v=Gn73QYkHv20 - klik hier!
Hopelijk vinden jullie het wat, want hopelijk heb ik hier wat aanleg voor!:mexico:
Geef toe: dankzij Xpressive is dit veel vetter geworden!:kroon:
Thanks xpressive:doei:!

Back