Hallo allemaal!
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Leon (24) uit Utrecht en ik ben eerlijk gezegd pas net op verkenning uit in produceland.
Ik ben al jaren fan van electronische muziek, vanaf mijn 16e ongeveer. Het begon toendertijd met hardstyle, maar mijn smaak evolueerde in de tijd van hardstyle naar techno. Van Techno naar electro, mnml, deephouse en dat zijn nog steeds mijn favorieten
. Ook kan ik de laatste tijd dingen als bijvoorbeeld Jonson of Chris Clark ook erg waarderen.
Ook ben ik al tijden met muziek bezig, zo heb ik enkele jaren gedrumd en heb ik een beetje half gitaar gespeeld. Maar de laatste jaren is mijn interesse in het maken van electronische muziek behoorlijk gestegen. Ik heb dingen als fruityloops en cubase sporadisch uitgeprobeerd maar had door school en werk niet echt tijd om me erop toe te leggen. Totdat ik Ableton ontdekte
Ik ben behoorlijk onder de indruk van het programma geraakt door lessen op school (was wel voor videoproductie, maar toch wel min of meer produceren). Die lessen stelden niet heel veel voor maar ik had het wel ontdekt zeg maar
.
Maar om het verhaal niet veel langer te maken komt het er op neer dat ik geen school meer doe, momenteel werk en dus einelijk eens het geld heb om hardware aan te schaffen. Ik heb een evolution uc 33e voor ableton maar wil nu ook aan synths en drumcomputers aan het denken. Ik heb hier dus weinig kaas van gegeten en ben hier om iets van de de mensen op dit forum te leren. En ik heb zo het idee dat ik dan goed zit hier
.
Groeten en tot ziens op het forum!
Leon
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Leon (24) uit Utrecht en ik ben eerlijk gezegd pas net op verkenning uit in produceland.
Ik ben al jaren fan van electronische muziek, vanaf mijn 16e ongeveer. Het begon toendertijd met hardstyle, maar mijn smaak evolueerde in de tijd van hardstyle naar techno. Van Techno naar electro, mnml, deephouse en dat zijn nog steeds mijn favorieten
Ook ben ik al tijden met muziek bezig, zo heb ik enkele jaren gedrumd en heb ik een beetje half gitaar gespeeld. Maar de laatste jaren is mijn interesse in het maken van electronische muziek behoorlijk gestegen. Ik heb dingen als fruityloops en cubase sporadisch uitgeprobeerd maar had door school en werk niet echt tijd om me erop toe te leggen. Totdat ik Ableton ontdekte
Ik ben behoorlijk onder de indruk van het programma geraakt door lessen op school (was wel voor videoproductie, maar toch wel min of meer produceren). Die lessen stelden niet heel veel voor maar ik had het wel ontdekt zeg maar
.Maar om het verhaal niet veel langer te maken komt het er op neer dat ik geen school meer doe, momenteel werk en dus einelijk eens het geld heb om hardware aan te schaffen. Ik heb een evolution uc 33e voor ableton maar wil nu ook aan synths en drumcomputers aan het denken. Ik heb hier dus weinig kaas van gegeten en ben hier om iets van de de mensen op dit forum te leren. En ik heb zo het idee dat ik dan goed zit hier
.Groeten en tot ziens op het forum!
Leon
welkom, Leon
bah, nu moet ik weer aan m'n werk denken.. 'k Heb een collega die ook zo heet..