Kurzweil K2600s - Help?!

Ik heb nog wat KRZ files via mijn floppydisk ingeladen in mn synth en zitten wel leuk getweakte sounds bij. Iemand misschien nog een site voor leuk getweakte KRZ files?

EN het edit-ten gaat wel redelijk. Stapsgewijs wordt ik iets wijzer.

Zodra ik wat tijd heb dan zet ik KRZ sounds online voor je :)

Tevens kun je deze formaat files inlezen:

AIFF, WAVE Reads: ISO-9660, deze kun je op een Flop zetten of anders op een CD Branden

Verder :Roland 700 series, Akai S900, S950, S1000, S1100,
and S3000, Ensoniq EPS/ASR file formats.

Ook op de kurzweil website staan wat sounds , je kunt zowel
K2000 als K2500 gebruiken

Hier een link met alvast wat geluiden. zijn voor de K2000 maar
kun je ook gebruiken voor de K2600

http://www.sweetwater.com/k2000/sounds.html

Wow, ik heb ook al jaren een K2600 maar deze site had ik nog niet gevonden vreemd genoeg.

Thanks Digimod. Ik hou me aanbevolen voor nog meer lekkers.

OJ

He toppie mooi bedankt. ik weer es ff tweaken. Enne ik hoop dat je binnenkort jouw sounds online zet.

Wat voor geluiden gebruik je meestal Digimod?

Dat eerste filmpje is echt te vet voor woorden ..

En er is een hoop te vinden qua k2000 sounds iig. Ik heb nog een eigen gemaakte kit maar die heb ik nog maar 1 gebruikt voor een plaat. Misschien dat ik ooit wat online gooi .. maar tot die tijd hou ik ze nog effe voor mezelf !

Tis trouwens een aangepaste versie van een bestaande kit voor de k2000 die ik destijds gewoon van internet had opgepikt ..

Dus als je goed zoekt ... :kroon:

Dat kan ik je niet meer precies vertellen MvD. Dat is alweer 10 jaar geleden en toen heb ik alles wat ik kon vinden eraf geplukt.

Maar kan me nog wel herinneren dat de young chang ( welke kurzweil destijds door is overgenomen) site en sweetwater de grootste gratis libraries had .. volgens mij komt die set die zelf heb aangepast daar ook vandaan ..

En oh ja ik weet nog dat ik ook via andere sites op wat onbekende sites kwam .. Volgens mij bestond google nog niet in 1997

Wie van jullie is nog op zoek naar een DMTI?

Specs: http://www.kurzweil.com.au/Kurzweil_dmti.htm

Ik heb de mogelijkheid een aantal units tegelijk te bestellen dus als je wilt aansluiten, meld je dan even bij mij. Ik zal op het nieuwe Kurzweil forum ook een berichtje achterlaten zodra ik geauthoriseerd ben.

Gr.

OJ

Back