Pro mixer (liefst digitaal), 24kanaals?

Hoi,

ik ben op zoek naar een 24kanaals mixer van hoge kwaliteit. Het liefst digitaal ivm, total recall.Interne effecten niet nodig.
Ik moet er probleemloos Lexicon (en andere) effectaparaten op aan kunnen sluiten, zonder dat ik hiervoor kanalen moet opgeven (ben de naam ff kwijt hoe dat ook alweer heet..)

welke kunnen jullie mij aanbevelen?
thanx!

Laatst gewijzigd:
Ik moet er probleemloos Lexicon (en andere) effectaparaten op aan kunnen sluiten, zonder dat ik hiervoor kanalen moet opgeven. kan dat dan ook? (send/return heet dat toch?)

Met je outs naar je Lexicon en dan naar een input terug...
je hebt dan volledige flexibiliteit in cubase bv.
Dan kan je je lexicon zonder latancy op een bus gooien oid.
of als insert op een kanaaltje.

Ik geloof dat je die motu's met adat i/o's kan uitbreiden naar nog meer ins en outs.....

er staat nu overigens wel een 01ov96 te koop

Wat is je budget?
Vind je het verschil qua mixen tov analoog mixen niet onoverkomelijk?

idd , even je budget

Onder de 1500 euro zit ik te denken aan een Tascam DM24 en
boven de 2000 euro aan een Tascam DM-3200.

De Tascam heeft Send en Return ( jack ) en verder kun je effects
ook via digitaal I/O aansluiten.

De Mackie is ook een optie.

----------------------------------------------------------------------

Hi-res Pic

Tascam DM3200( front )
http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/images/tascam_dm3200.jpg

Tascam DM3200 ( back )
http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/images/tascam/tascam_dm3200_Rear.jpg

Hou bij de aanschaf rekening met het aantal digitale I/O's. als je veel analoge outboard wilt aanschaffen heb je kans dat je een extra ad/da converter moet gebruiken. Als je veel digitale fx (met digitale I/O bedoel ik daarmee) wilt aansluiten heb je soms expansion kaarten nodig om ze aan te sluiten.

Denk ook aan je clock!

Afhankelijk van de mate van professionaliteit zou ik een keuze maken. Wil je eerst de wereld van het digitale mixen verkennen zou ik voor een budget oplossing gaan, bv. de Behringer DDX3216. Dan kun je altijd nog een duurdere versie aanschaffen. Wil je het gelijk goed doen dan zou ik de Tascam DM3200 of DM4800 nemen. Wil je nog een stapje hoger dan zou je naar een Sony DMX R100 kunnen gaan zoeken. Dat is een hele mooie tafel, maar je ziet hem maar zelden te koop staan.

Succes

mijn 328 is 32 kanaals> je hebt 32 inputs met 16 schuiven> 1-16 =knopje a 17-32 is knopje b. Het zijn motorized faders met memory. Full automation dus! Ik vraag er slechts 750 euro voor en dat is een lage prijs .

jawel, maar denk dat ze door dat bericht van gijs denken dat topic 'nog bezig is'

Koop gewoon een o2r met meterbrug erbij. Koop je voor 800 a 1200.

Weet er nog wel 1 voor je :-)

Back