• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

microwave xt, mackie, mpc2000xl te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

olaf

Ouwe rot
wegens totale omschakeling in mijn ministudiootje wil ik de volgende spullen aanbieden:

-mixer: mackie 1202 vlz, 320 euro
-wavetable synth: waldorf microwave xt (het oranje monster), 780 euro
-midi production center: akai mpc 2000 xl (32 mb), 1050 euro
-effectenprocessor: lexicon mpx 200, 225 euro

ik wil in mijn studiootje enerzijds meer analoog spul en anderszijds voor het digitale aspect meer met mijn compu gaan doen. en daar heb ik geld voor nodig ;-), vandaar dat ik deze spullen aanbied. wel is het zo dat ik misschien binnenkort live meer wil gaan doen dus ik twijfel nog redelijk over de mpc, vandaar dat ik best strict op de prijzen ben die ik ervoor vraag en welke ik baseer op markt(plaats) prijzen.

groetjes

olaf

:biertje:

Mmmm .... ik heb opzich wel intresse in de xt mits in goede staat en mits er over de prijs te praten valt mits ik mits mits mits mits ik mijn waldorf Qkb optijd verkoop voordat jij um al verkocht hebt ...... uhum jah oke :confused:

:doei:

mits mits mits... kijk maar even hoe het loopt en dan merk ik het wel. ik heb niet zo'n haast.:)

Voor diegenen die wat extra info over de microwave willen. er staat een artikel in de nieuwste sound on sound met tips en tricks waarin ook veel over de mogelijkheden van de machine wordt besproken.

Origineel geplaatst door glennplumber
Mmmm .... ik heb opzich wel intresse in de xt mits in goede staat en mits er over de prijs te praten valt mits ik mits mits mits mits ik mijn waldorf Qkb optijd verkoop voordat jij um al verkocht hebt ...... uhum jah oke :confused:

:doei:

hoe is het met de verkoop van de Qkb ? is deze mits al weggewerkt ? de andere mitsen valt natuurlijk over te praten.

;)

vooralsnog doe ik m inderdaad toch maar niet weg. in ieder geval niet voor minder dan 800 euro. ik ga ook ff die wave-editor kopen. twee dagen geleden belde iemand die m wilde ophalen en toen ik er nog even achter ging zitten had ik eigenlijk al zoiets van f+*k, waarom doe ik m weg. weet t dus allemaal even niet wat betreft die xt.:confused:

als er nog 's iemand hem wil ophalen voor 800 of iets minder zou ik het meteen doen. mocht je spijt krijgen koop je gewoon een andere, stukje naar het oosten, ben je misschien ook nog een paar tientjes ;-) goedkoper uit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back