* Cunttest 2007! *

5 puntje :-> skies - Eindebrei
en
4 puntje ... TURTEL - Pietje
en
3 puntje .... geschirrspüler - achtelkaar
en
2 puntjeh .. bob123 - Sinterklaas Anthem
en
1 puntjuh ! ....... zoidsity - That special feeling ...

dat was fijn wakker worden vanmorgen... ;)

Veeeery nice dit soort wedstrijden.

Ik stel voor om vanaf heden ook een soort "lul" nummer contest in het leven te roepen.
Maaaaaaar, er is 1 regel: je moet met samples van bekende Nederlanders of Belgen werken, politici, afstammelingen van Dr. Franz B of van onze eigenste meest ondergewaardeerde Mr. Eddy W, tja, de Vlamingen onder de lezers weten heus wel wie ik bedoel.
Met alle respect voor die mensen, het mag toch best wel eens lollig worden en de woorden mogen uit de context worden gehaald...slechte reclame is vaak de beste.

GRZ,

Dr. B alias HAHA.

Eddy Wally! haha.. die ken ik, en ik ben Nederlander.. :P

Eddy%20wally%20foto%203.jpg

soo pietje is met stip gestegen naar de bovenste etage:slotje:

die votemachine maakt het wel overzichtelijk:halleluja

5 Haha - Sinterklaas Anthem
4 Trigg - Hoedje Van Papier
3 Zoidy - That special feeling ...
2 geschirrspüler - achtelkaar
1 Sly Dog and RelaxZ - Sloffe Koffie

:r

Demian zal ze wel ff voor je invoeren phooch ;) :D

Fijne samenwerking idd zo, Phochos geeft aan wat ie aan punten kwijt wil via SF, 6 geeft dat even aan me door via MSN, en ik voer het even in de voter in. Gaat perfect zo! :mega:

Demian zal ze wel ff voor je invoeren phooch ;) :D

Excuses, had ik ze zelf in moeten vullen? Mijn verontschuldigingen dan aan 6 en Demian, weer eens niet goed gelezen.

Phochos:stupid

Hee,iedereen zegt dat ik slechte deunen maak....waarom sta ik dan niet bovenaan?????:P

en ook, niet onbelangrijk, gaat meneer hoedje van papier ook zelf stemmen? :okdan:
ja pcies... rapapaaaaa.. zo niet, dan niet... qua definitieve lijst :maffia:

huh? definitieve lijst?
hiero: http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2007/scores.cgi?theme=1&vote=13

dus gaarne roepen wij op aan desch volgende personages thans nog even zelf te stemmen:

- Zoidy
- Olli
- Slydoggy
- Dj Warme bakery
- Sjeijky
en Triggy dus...

en waar blijven de puntjes voor Sane? die komt nog steeds niet voor in de lijsten... zou dat dan de beste track zijn? 8D

Laatst gewijzigd:
Back