M-Audio Delta1010 samen met Delta1010LT?

Kan dat? of kan je alleen meerdere Delta1010 aan elkaar koppelen?
heeft iemand hier ervaring mee?

volgens de omschrijving op m-audio.com:

"Combine up to four Deltas* in your system for a maximum of 32 analog and four stereo S/PDIF inputs and outputs"

Erm, ja. Het kan inmiddels wel hoor. Het enige dat je moet doen, is zorgen dat je dezelfde delta kaart meerdere malen hebt, geen verschillende kaarten.

Ik heb een delta 1010 en een delta 66 in mijn computer zitten, ik gebruik alleen de annaloge uitgangen, maar heb nog geen problemen gehad.

lucky me

Erm, ja. Het kan inmiddels wel hoor. Het enige dat je moet doen, is zorgen dat je dezelfde delta kaart meerdere malen hebt, geen verschillende kaarten.

Ik heb anders gewoon een audiophile en een delta 44 tegelijk onder cubase draaien zonder problemen. :)

Ik moest wel cubase opnieuw installeren. maar daarna werkte alles perfect

Dat ik twee Delta audiokaarten kan installeren snap ik maar kan je ze ook onder één driver installeren. Dat als ik een Delta 44 en een 1010 heb, dat ik dan 12 analoog in heb in plaats van 8?

Ik heb 2 keer een audiophile geinstalleerd. Ik krijg gewoon 1 mixer panel waarin ik kan switchen tussen de 2 kaarten. Helaas blijven ze los van elkaar werken. En kan ze niet naar elkaar toe routen. Alleen via een externe kabel in de ins en outs van de desbetreffende kaarten.

Je kunt ze sowieso syncen via wordclock of spdif. En of de delta1010 driver zelf het intern nou ondersteunt of niet, middels asio4all zou je ze dan gewoon aan elkaar moeten kunnen knopen tot 1 grote 20-channel geluidskaart. Dan mis je alleen wel de interne routing/monitoring-mogelijkheden tussen de ene en de andere kaart, maar ik vraag me af of dat uberhaupt mogelijk is.

Dat syncen volstaat voor mij wel. Dus bedankt.

Back