ws1 schakelaar voor cr-78 ! mooi prijsje...

Wat ik me nou eigenlijk al een tijdje afvraag: Wat is nu de precieze functie van de optionele TS-1 Memory Write Switch en WS-1 Programming Switch voor de CR-78? Is de CR-78 ook te programmeren zonder deze optionele kastjes?

er is een schema online hoe je zelf een programmer kan maken en hem dan met bv een 606 / 808 te proggen.
kost je een paar tientjes of zo en werkt 100 keer beter.

ik heb de cr78 ook met de maq16/3 kunnen programmeren, hoewel dit wel enig denkwerk vereiste toentertijd. maar eenmaal uitgedokterd, werkte het goed.

zo'n schakelaar kan niet zo ingewikkeld zijn, dat het niet voor een paar tientjes is na te bouwn, zoals mono al zegt. het is dus echt voor de purist.
maar zelfs dan zou het toch bij 100 euro, nou vooruit, 150 als je toch zat geld hebt en de switch het laatst ontbrekende stukje in je verzameling is, wel ophouden?!

Starting bid US $850.00
(approximately AU $974.10)

price: US $1,075.00

wat een onzin ...o o o o h

Wat een prijs!
Op Marktplaats staat er eentje voor €650 en dan krijg je de CR-78 er gratis bij :) Wat moet dat in de VS wel niet kosten dan?

Ach ja, men durft wel te vragen momenteel he?
Ik ben blij dat ik mijn CR-78 20 jaar geleden voor 100 gulden heb gekocht :)

ja, die richard, prijzig, maar zo te zien wel een eigen verzameling en erg mooie spulletjes. je kan alles wel goedkoop wegdoen, maar dan doet de volgende eigenaar het na een week weg voor 100 euro meer.

Ik heb hem gekocht.
Geweldig apperaatje toch.

Ik heb hem gekocht.
Geweldig apperaatje toch.
Eerste wat je moet doen is openschroeven en checken of de oplaadbare batterij niet heeft gelekt. Als dat zo is moet je hem gelijk er uit halen, de boel schoonmaken en vervangen.
Dat heeft die van mij 10 jaar geleden al naar de eeuwige jachtvelden geholpen... :(

ja hoor
jojojojoj heb jij dat dure cr78 app. gekocht/ of nog erger die switch ????
sorry hoor
cr78 mag denk met de switch 450. kosten
denkik

ja hoor
jojojojoj heb jij dat dure cr78 app. gekocht/ of nog erger die switch ????
sorry hoor
cr78 mag denk met de switch 450. kosten
denkik

Heb helaas geen geld op mijn rug groeien , was natuurlijk cynisch bedoeld.

Back