• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Viscount Imperial 70's orgel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lennox

work in progress
Yamaha CP30 in uitmuntende staat heerlijke electronische piano, super vintage look. Heeft 2 toongeneratoren die je onafhankelijk in kunt stellen en detunen!! 76 toetsen,tremelo en bass en treble instellen. Heeft een eigen standaard in zijn moterkap ingebouwd. Op een klein schrammetje na helemaal als nieuw. En je kunt een andere synth bovenop plaatsen :biertje:
link naar een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=j3yba3FX_go

Richtprijs €249,- (geen ruil svp tenzij een upperclass analoogje:biertje:)

Viscount Imperial combo organ uit 1978

dit ding heeft werkelijk alles in huis:

Hammond sounds, solina strings, vox, farfisa, piano (klinkt er niet naar maargoed), verengalm, chorus, vibrato, electronische leslie (jawel!!), ensemble, percussie etc.

Alles werkt alleen de vibrato moet even nagekeken worden heb ik zelf helaas geen verstand van en intern wellicht schoonmaken. Hij is modulair opgebouwd dus elk printje is los te koppelen super servicevriendelijk gebouwd.

De standaard alsmede basspedalen en volumepedaal (heb ik nooit gebruikt) heb ik er ook bij. Ziet er ook voor zijn leeftijd goed uit.

linkje: http://www.analogindustries.com/blog/entry.jsp?msgid=1152301332211

Richtprijs: €200,-

deze wil ik op zich wel ruilen met een Solina string synth of een andere string ensemble

Voor vragen of biedingen mail gerust ik bijt niet:P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back