• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tja...Korg Prophecy....ruilen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Tja ik ben nou eenmaal knoppen-freak en hij is zo uitgebreid met al die menu's en mogelijkheden maar ik wil hem eigenlijk toch maar ruilen voor iets met wat meer knoppen erop in dezelfde prijsklasse......

Ik gebruik hem dus helaas eigenlijk niet genoeg (ik val toch weer altijd terug op mn JP8000 en Nova)..en misschien is er iemand die hem wil overnemen of ruilen met iets anders met meer knoppen....

...ik heb hem nog niet zo lang maar verdorie hij is me toch iets te...

:confused: :confused:

Groetjes...

kan je em niet met midi CC"s programmeren? dan kan je daar je nova of je jp8000 voor gebruiken..toch?

Olaf

Nou ja ik gebruik m meer als keyboard voor erbij maar het feit dat ie monofoon is wist ik al maar toch begint dat een beetje op mn zenuwen te werken..:frons:

De geluiden zijn top maar ik zoek toch iets 'directer' (en polyfoon) qua tweaken...

1)
Misschien is het handig om een controllerbox erbij te kopen? Je kunt behoorlijk veel controllers toewijzen binnen de prophecy (ik had namelijk knop 1 per ongeluk op controller 11 gezet, expression, dus als ik de filter dichtdraaide ging ook het geluid weg)
Het is wel een stuk meer programmeerwerk uiteindelijk, maar daar is ook nog wel software voor.
Je hebt dan wel betere control over je prophecy.

2)
Waveglider, die zijn rave-o-lution 309 aanbiedt hier op het forum, is misschien ook wel geinteresseerd?

Robin

hmmm, de prophecy heb ik altijd een leuke synth gevonden. stond vroeger dagelijks bij feedback (op adm. de ruiterweg nog in rotterdam) te pingelen op de prophecy. bass, zou je mij kunnen e-mailen, dan praten we wel verder.
lijkt me niet gepast om dit topic te vullen met onderhandelingen e.d. je hebt geen pb of email gespecificieerd

kijk maar naar m'n lijstje, ik denk dat we er wel uitkomen! 8)

..check je mail maar even...

Mn mail adres staat bij mn profiel als t goed is....

Effe omhoog bumpen...

Nog steeds te ruil/koop....

Wat moet hij opbrengen als je hem los verkoopt?

Waveglider, die zijn rave-o-lution 309 aanbiedt hier op het forum, is misschien ook wel geinteresseerd?

hehe - bedankt C - maar de 309 is verkocht voor 350 - kmoet enkel nog wachten op mijn geld nu ;ob

Ik had serieuse interesse voor de prohecy maar Bass heeft het afgeblazen ;{ =)

Ik heb al een microwave pc aangeschaft voor mijn terratec EWS64 ,dit is in feite dezelfde synth als de microwave XT, maar zonder knobjes dan natuurlijk ,maar daar wordt aangewerkt. Dan nog mijn pc in een rack of flightcase inbouwen en ik heb een microwave XT en akai compatible sampler + alles wat de pc kan in een leuke flightcase die zo nog mee het podium opkan (monitor niet meegerekent :frons: )

khou nog wat eurootjes over om wat anders leuk te kopen, ik denk aan wat leuke ffecten ofzo, maar ik moet nog maar eens zien.

groeten :okdan:

Ahh coolies!
Ik ben ook bijna klaar met mijn live-setup. Via pc-prive project een laptop voor wat vrije dagen, een een mixer van mijn spaarcentjes (en een usb-midibox)
En dan ben ik er.
We moeten komend jaar maar es serieus praten over live-optredens
oww fuck... das helemaal off topic... Nou de boel maar even redden dan:

"Misschien is een evolution UC-16 iets? Das een USB-controller en die zijn behoorlijk cheap (169 euroos voor 16 knopjes met een memory erachter geloof ik."

hehehe

Merry Xmess!

da klinkt goed, maar voorlopig werkt er iemand aan zo'n DIY prject voor mij, maar ff afwachte wat dat wordt.

En over die optredens mag je gerust zijn ,kzal je niet vergeten, maar denk jij ook aan mij als een gig scoort he :P

Origineel geplaatst door Waveglider
da klinkt goed, maar voorlopig werkt er iemand aan zo'n DIY prject voor mij, maar ff afwachte wat dat wordt.

En over die optredens mag je gerust zijn ,kzal je niet vergeten, maar denk jij ook aan mij als een gig scoort he :P

Zekers! Misschien kunnen we iets van een collectiefje opzetten met meer mensen van hier? Roonan treedt ook live op, en nog wel meer mensen.

Oww. DIY? Ik heb er zelf ook aan zitten denken om iets te maken wat je op de printerpoort aansluit en dan via een klein programmaatje al je knoppen toewijzen aan een midi poort, kanaal en controller.
Maar das alleen nog maar denken aan, net zoals die "Herman" filterbank die ik wil maken (ja, om de shermans te dissen :P)

-C-

Hallo allemaal beste synthforummers..!

PRETTIGE FEESTDAGEN VOOR IEDEREEN!!!:biertje: :peukie:

Goed, nou, Korg Prophecy voor min. 400 Euro te koop of leuke ruil dus eigenlijk...[hij is me toch een beetje te ingewikkeld geloof ik...confused: ]

Mn nummer is : 06 - 12420186

Groetjes,
Bass....:doei: :biertje::

Hey bass,

probeer het ding onder de knie te krijgen joh, het is echt een amazing bak als je het eenmaal door hebt.
Succes verder, weet waar je afscheid van neemt.

-C-

Heb een KOrg Z1 (polyfone prophecy) nu net, tsjonge, dat is de meest intiutieve synth die ik ooit in men handen heb gehad qua sound design! Met een Virus bvb kom je altijd ergens anders uit dan dat waar je heen wou, tenzij je wat cutoff alleen wou aanpassen.:[>

GELUKKIG NIEUWJAAR enzo...of had k dat al gedaan???

Nou ja goed...effe omhoog bumpen...

Still for sale/swap.....damn hij staat gewoon niet eens aangesloten...

Greetings:L

BUMP!!!

...400 Euro met handleiding en doos....

Ik kan je niet PB-en daarom maar zo.

SY-22 iets voor je?

wat denk je van een micromoog? wil ik er wel graag 150 euro bij hebben.

of een akai s2000 32mb output exp? betaal ik er 100 euro bij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back